Job 9 van 547


Report this listing

Solliciteren



Administratief aankoopbediende


Administratief aankoopbediende

About the job

Heb jij technische affiniteit? Ben je administratief sterk? En houd je van contact met leveranciers?

Lees dan zeker verder.

Your responsibilities

Voor een klant regio Izegem, actief in de interieursector, ben ik op zoek naar een administratief aankoopbediende.

In deze rol zal jij:

  • bestellingen plaatsen bij leveranciers;
  • leveringen opvolgen;
  • zendnota's afboeken;
  • relaties met bestaande leveranciers onderhouden;
  • offertes opvragen bij nieuwe leveranciers;
  • facturen controleren.

Qualifications

  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je beschikt over een bachelor diploma.
  • Bij voorkeur heb je reeds ervaring in aankoop.
  • Naast het Nederlands kan je je goed uitdrukken in het Frans en Engels.
  • Je werkt op een nauwkeurige en zelfstandige manier.
  • Je kan logisch nadenken.

Development and growth

  • Je komt terecht in een moderne, stimulerende en goed gestructureerde werkomgeving.
  • Een familiaal bedrijf met een vlakke stuctuur.
  • Een gevarieerde, uitdagende job met veel verantwoordelijkheid.
  • Autonomie en eigen initiatief worden sterk geapprecieerd.
  • Gratis fitnessruimte waar je je na de werkuren kan uitleven.
  • Gezellige teambuildings, after work drinks etc.
  • 39 uren week met 6 ADV dagen.
  • Collectief verlof. Nog 4 dagen vrij te kiezen.
  • Glijdende werkuren: Start tussen 8-9u, min 45' pauze, stop vanaf 16u45 en op vrijdag om 15u45.
  • Geen thuiswerkpolicy, want met z'n allen op kantoor is zoveel leuker.
  • Aantrekkelijk, competitief salaris aangevuld met maaltijdcheques €5.5, groepsverzekering en netto onkosten.


Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht