Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarbij je volledig verantwoordelijk bent voor het beheren van tenders?
Na een uitgebreid onboarding- en opleidingstraject neem jij de leiding over het identificeren van marktpotentieel, het voorbereiden van kandidaturen, en het opstellen van offertes voor aanbestedingen. Je succes wordt gemeten aan de hand van de winratio bij het binnenhalen van deze aanbestedingen.
In deze rol ondersteun je ook de CCO en CEO bij grotere off-street aanbestedingen en speel je een cruciale rol in het versterken van onze positie in de markt.
Wie zoeken wij?
- Je bent vloeiend in het Nederlands; kennis van Frans is een pluspunt.
- Je hebt een talent voor het tijdig en gestructureerd verzamelen van alle benodigde documenten voor aanbestedingen.
- Je kunt gedetailleerde en overtuigende offertes uitwerken.
- Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, met een scherp oog voor detail.
- Je hebt sterke sociale vaardigheden en kunt makkelijk contact leggen.
- Je bent bekwaam in Excel en hebt ervaring met het opstellen en presenteren van businessplannen.
- Eerste ervaring of tweede werkervaring (ervaring met complexe openbare aanbestedingen is een troef).
Jouw taken
Volledig beheer van tenders:
- Analyse en uitwerking van complexe lastenboeken van A tot Z (afhankelijk van profiel en ambitie, is er mogelijkheid voor 'boots in the field').
Proactieve opvolging van leads:
- Type leads: Large accounts, on-street en off-street parkeeroplossingen, fietsenstallingen, evenementen, en elektrische voertuigen.
- Samenwerking met de CCO bij het uitwerken van commerciële voorstellen.
- Bewaken van de topline (85 MEUR/jaar):
- Dynamische prijsstelling en tariefmanagement met directe impact op de resultaten.
- Beheer van alternatieve inkomstenbronnen en leveranciers (publiciteit, derde partijen, etc.).
- Affiniteit met vastgoed is een pluspunt.
Wat wij bieden
- Je komt terecht bij de onbetwiste nummer 1 in België op het gebied van parkeer- en mobiliteitsbeheer. Wij beheren 160 off-street parkings, zijn actief in 120 steden en gemeenten, beheren 1300 laadpunten voor elektrische wagens en meer dan 2000 fietsparkeerplaatsen.
- Een kleine, hechte teamomgeving met korte lijnen naar het management.
- Zelfstandigheid in je werk met de vrijheid om je eigen werkweek te organiseren (2/5 thuiswerk).
- Een dynamische en stabiele werkomgeving waar je de kans krijgt om te groeien en je carrière verder te ontwikkelen binnen een ambitieuze organisatie.
- Standplaats: HQ in Gent (9051 Gent), met de mogelijkheid tot 2/5 thuiswerken.
- 39u-week met 6 ADV-dagen
- Verlof en ADV vrij in te plannen
- Baremaloon + € 8/dag maaltijdcheques + premie € 250/ jaar (pc 200) + € 200/ jaar ecocheques + laptop + gsm(abonnement)
Solliciteren