Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



IT Servicedesk Manager


Functie

We zoeken nog een ervaren Derdelijns Teamleed (boots on the ground) en maak een significante impact in een dynamische en groeiende omgeving. Wij streven naar topkwaliteit IT-dienstverlening en continue verbetering van onze services.

Als Derdelijns Teamleed ben jij verantwoordelijk voor het oplossen van complexe technische uitdagingen die de capaciteiten van ons eerstelijns en tweedelijns ondersteuningsteam overstijgen. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van niveau 3 tickets, voert gedetailleerde probleemanalyses uit, lost problemen direct op en werkt indien nodig samen met externe leveranciers.

Belangrijkste Verantwoordelijkheden:
– Efficiënte afhandeling van niveau 3 support tickets met complexe technische problemen.
– Gedetailleerde probleemanalyse en directe problemen oplossen.
– Duidelijke communicatie met klanten over oplossingen.
– Documentatie van oplossingen en bijdragen aan interne kennisbank.
– Eindverantwoordelijk voor interne en externe IT-gerelateerde zaken.
– Adviseren van eerstelijns en tweedelijns teams bij complexe vraagstukken.

Vereisten:
– Uitstekende beheersing van Nederlands, Engels en Frans is een plus.
– Ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een MSP-omgeving.
– Diepgaande kennis van IT-infrastructuren en moderne technologieën.
– Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.
– Klantgericht met focus op servicekwaliteit.

Wij Bieden:
– Uitdagende functie in een groeiende onderneming.
– Cruciale rol in de ontwikkeling van onze IT-dienstverlening.
– Competitief salarispakket met extralegale voordelen. ( Tesla + laadkaart )
– Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei.

Solliciteer nu en maak een impact bij Hrit als Derdelijns Teamleed!

  • Een dienst of een organisatie leiden
  • De ICT strategie opstellen op basis van door de directie bepaalde uitgangspunten en de behoeften van de gebruikers
    Toezicht houden op de uitvoeringsmodaliteiten
  • De operationele werkleiding superviseren (coördinatie, communicatie, ...)
  • Het globale budget van de organisatie, de dienst of het project beheren (investering, bestemming, verdeling, ...)
  • De technologische evolutie van de informatie- en telecomsystemen opvolgen
    Technische oplossingen voorstellen
  • Opvolgen van de functionele en technische architectuurstudies van de informatiesystemen
  • De uitvoeringswijze kiezen (intern of in onderaanneming)
    De conformiteit van de uitvoering controleren
  • Risicobeheer van de informatiesystemen bepalen en uitvoeren (beveiliging, vertrouwelijkheid, integriteit, betrouwbaarheid, ...)
  • Behoeften van de onderneming of gebruikers op het vlak van organisatie en informatie- en telecomsystemen analyseren en bepalen
  • De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren
  • De kwaliteits- en beveiligingsprocedures van de informatie- en telecomsystemen bepalen en de toepassing ervan controleren
  • De realisatie van projecten superviseren en coördineren
  • De strategie en de oriëntatie van de informatie- en telecomsystemen van een organisatie bepalen (evolutie, organisatie, ...)

Solliciteren

Hayat El abbouz
0472681242
hayat.e@hrit.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht