Als welzijnsgroep bieden we onze klanten niet alleen een efficiënt ziekenfonds, maar ook een betaalbare tand- en hospitalisatieverzekering, kinderopvang, thuiszorg, huishoudhulp, vakantiekampen en een gezondheidsshop. Ons geheime wapen? Onze gedreven medewerkers. En we durven hier met z’n allen weleens een tikkeltje anders zijn.
Ben jij een babbelgat, dan is dat bij ons een compliment. Want als zorgkundige maakt dat babbeltje net het verschil in het contact met onze klanten. Ben je een speelvogel, dan ben je voor ons de geknipte jeugdmonitor of kinderbegeleider. Eerder een dwarsligger? Dan zijn we alvast benieuwd naar jouw vernieuwende ideeën.
Je talenten ontplooien en gebruiken om je collega’s en onze klanten vooruit te helpen, dat is wat je bij Helan volop kan doen. En zijn we content, dan zeggen we dat hier ook luidop. Respectvolle maar ongezouten communicatie, met ruimte voor een vleugje humor: dat is tenslotte helemaal Helan.
Ben jij de enthousiaste teamleader, marketeer, IT-er, klantenbeheerder, zorgkundige, huishoudhulp, begeleider in de kinderopvang, … die we zoeken? Welke job je ook uitoefent, bij ons maak je een verschil in iemands leven. Dat is onze bredere kijk op werk.
Ontdek onze vacatures op Functieomschrijving • Je stuurt twee regioteams aan van maatschappelijk werkers en ergotherapeuten, en coacht hen vanuit de praktijk. • Elke dag bouw je mee aan het welzijn en de motivatie van je medewerkers én aan de levenskwaliteit van onze klanten. • In deze rol maak je echt het verschil: jouw leiderschap verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar ook de klantenbinding. • Je zorgt voor de realisatie van operationele doelstellingen rond kwaliteit, efficiëntie en productiviteit binnen jouw regio’s. • Dankzij jouw verbindende aanpak voelen collega’s zich gehoord, gewaardeerd en betrokken. • Je vertegenwoordigt Helan actief in regionale samenwerkingen en netwerken zoals de eerstelijnszones, GBO-werking en intermutualistische initiatieven. Hier zet je graag je tanden in: • Je coördineert de dagelijkse werking van jouw team met oog voor efficiëntie. • Prioriteiten scherp stellen? Jij matcht mensen en taken volgens talent én klantnoden. • Ziet jouw team kansen? Jij herkent ze snel en vertaalt ze naar gerichte acties. • Je brengt collega’s en afdelingen samen voor een vlotte, kwaliteitsvolle samenwerking. • Slimmer werken is jouw ding: je hebt oog voor processen, spot knelpunten en bouwt mee aan verandering. • Heldere communicatie tussen en binnen teams: daar zorg jij voor, elke dag opnieuw.
Profiel • Een empathische en besluitvaardige leider die vertrouwen uitstraalt én opbouwt. • Je communiceert helder en transparant, ook een moeilijke boodschap weet je empathisch maar to the point te brengen. • Coachen zit in je DNA: je luistert aandachtig, motiveert, en vertaalt noden tussen medewerkers en management. • Structuur en overzicht zijn voor jou vanzelfsprekend, zonder te vervallen in micromanagement. • Je blijft continu op de hoogte van trends en ontwikkelingen binnen maatschappelijk werk, klantgerichtheid en leiderschap. • Je werkt vlot samen met collega teamleiders, business experten en andere sleutelfiguren binnen de klantenreis. Aanbod
Impact die je écht voelt: je draagt dagelijks samen met jouw collega's - direct of indirect - bij aan meer levenskwaliteit en betaalbare zorg van al onze klanten.
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling: we ondersteunen je & leiden je op om jouw plaats te vinden binnen de organisatie, vandaag en morgen, daar waar je jou het beste voelt in jouw job.
Een aantrekkelijk salaris dat rekening houdt met relevante ervaring.
Een uitgebreid pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis aansluiting voor jou en je gezin bij ons ziekenfonds, extra verzekeringen, ADV-dagen en extralegale vakantiedagen, …)