Job 23 van 33


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker automotive - 38u - snelle opstart


Functie

Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve functie in de automotive sector? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team waarin je jouw organisatorische vaardigheden kunt laten zien? Dan hebben wij de perfecte job voor jou!

Ervaring = niet vereist, indien motivatie of interesse zeker welkom !

Je takenpakket :

  • Als administratief bediende zal je voornamelijk instaan voor het onthaal en adviseren van klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt van ons bedrijf en verwelkomt iedereen met een glimlach.
  • Je werkt van maandag tot vrijdag in een voltijdse functie van 38 uur per week, zonder weekendwerk. Op vrijdag eindigt je werkdag om 15:00 uur.
  • Je hebt de vrijheid om je startuur te kiezen tussen 8:30 en 9:00 uur, met een uur middagpauze.
  • Je zal werken met ons ERP-systeem om gegevens in te voeren, met name in verband met elke wagen die wordt binnengebracht. Kennis of ervaring met ODO is een grote plus.
  • Perfectionisme en een gestructureerde aanpak zijn belangrijk in deze functie. Je bent enthousiast en staat open voor uitdagingen.
  • Bij voorkeur heb je ervaring met het maken van facturen voor werkorders en ben je bekend met kwaliteitsvolle administratieve procedures.

Jouw profiel

  • Je hebt een eerste administratieve werkervaring uitgevoerd, of je hebt kennis van automotive.
  • Ervaring is niet belangrijk, indien je interesse of motivatie hebt is dit zeker ook welkom!
  • Je werkt van maandag tot vrijdag in een voltijdse functie van 38 uur per week, zonder weekendwerk. Op vrijdag eindigt je werkdag om 15:00 uur.
  • Je hebt de vrijheid om je startuur te kiezen tussen 8:30 en 9:00 uur, met een uur middagpauze
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Een aantrekkelijk marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques en ecocheques.
  • Mogelijkheid tot interne opleiding in onze tweede vestiging te Deerlijk, hoewel dit niet verplicht is.
  • Een klein, hecht team waarin je je snel thuis zult voelen en waarin jouw bijdrage wordt gewaardeerd.
  • Een afwisselende en verantwoordelijke functie waarin je elke dag nieuwe uitdagingen aangaat en jezelf kunt ontwikkelen.

Solliciteren

Herentals Industry
014 41 74 02
heist-op-den-berg.industry@jobfixers.be

Solliciteren