Job 7 van 25


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de verkoop en facturatie van ex-korte termijn voertuigen aan onze eind klant. Als commercieel ingesteld persoon verzorg je van A tot Z de administratie en facturatie van de in te leveren voertuigen.

  • In eerste instantie maak je samen met de medewerker Ordering een maandelijks plan op en coördineer je samen het  uitnemen en inzetten van voertuigen binnen de korte termijn vloot.

  • Je volgt dit proces samen met de rental agents nauwgezet op.

  • Je bepaalt op basis van gemaakte afspraken de herverkoopwaarde van het voertuig.

  • Je coördineert de eventuele herstelling van het voertuig en zorgt voor het transport naar een Hedin vestiging waar het voertuig nadien verkocht wordt.

  • Je verkoopt en factureert de voertuigen nadien naar de betrokken Hedin Automotive vestiging.

  • Je rapporteert aan de Director Rental.

Jouw profiel

  • Je bent administratief zeer sterk en kan op een zelfstandige en accurate manier procesmatig en gestructureerd werken.

  • Je beschikt over een probleemoplossend en analytisch vermogen.

  • Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld, je hebt een grote verantwoordelijkheidszin.

  • Je blinkt uit in je organisatorisch vermogen, multitasking is je tweede natuur.

  • Je bent een energieke persoonlijkheid en je enthousiasme werkt aanstekelijk op anderen.

  • Je bent in staat mee te zoeken naar meerwaarde voor een bedrijf in groei.

  • Je hebt een goede kennis van MS Office toepassingen.

  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Aanbod

  • Je geniet van een job met een hoge dosis zelfstandigheid.

  • Je bouwt mee aan de fundamenten van een organisatie in volle groei.

  • Je ontvangt een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning.

  • Je komt terecht in een dynamisch en hulpvaardig team.

  • Je ontvangt maaltijdcheques om je restaurantbezoekjes mee te betalen.

  • Je ontvangt een hoogkwalitatieve hospitalisatieverzekering.

  • Nood aan extra vakantie? Geen probleem, wij geven jou 12 ADV-dagen.

  • Na 6 maanden kun je in het cafetariaplan instappen (Car4Cash).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht