Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Klantverantwoordelijke ondernemingsloket


Functie

Klantverantwoordelijke | NL | Opstartende ondernemingen | Thuiswerk mogelijk | 1102201

Over jouw nieuwe werkgever
Als je op zoek bent naar een bedrijf met ambitie, waar klanten centraal staan en jij mee het verschil kan maken ben je hier aan het juiste adres! Het starten van een eigen zaak, sociale zekerheid als zelfstandige of specifieke verzekeringsproducten voor zelfstandigen en werkgevers, onze klant biedt hierin een ruim aanbod, afgestemd op de markt van vandaag. Je komt terecht in een gedreven team, met ruimte om ideeën te delen en kan klare taal spreken richting jouw klanten. Je werkt vanuit een kantoor naar gelang jouw eigen woonplaats.

Jouw takenpakket

Na een grondige opleiding van een 2 à 3-tal maanden (Regio Antwerpen) ben jij het gezicht voor nieuwe klanten in een kantoor in jouw regio.

  • Je begeleidt nieuwe klanten en geeft startende ondernemers advies op maat over alle formaliteiten die bij de start van een nieuwe zaak komen kijken. Je zorgt er mee voor dat de start van hun onderneming zo vlot mogelijk verloopt.
  • Je werkt rechtstreeks met jouw klant of hun vaste boekhouder en zorgt ervoor dat dossiers administratief in orde zijn, ook complexe wetgeving schrikt jou niet af!
  • Met jouw communicatieve vaardigheden luister je actief naar jouw klant en bouw je aan langetermijnrelaties met klanten.
Kortom, een veelzijdige job met een commercieel karakter, waarin jouw communicatie- en organisatietalent volledig aan bod komt!


Jouw profiel

Jouw profiel
  • Je beschikt over een bachelor diploma Rechtspraktijk of aanverwant en kan bij voorkeur een eerste relevante werkervaring aantonen
  • Jouw analytische vaardigheden zet je graag in om je vast te bijten in complexe dossiers
  • Je bent een teamplayer die de zaken kritisch durft te bekijken en fungeert graag als centraal aanspreekpunt voor verschillende betrokken partijen (intern en extern)


  • De noden van de klant analyseren
    De doelstellingen en het kader van de interventie bepalen
  • De klant begeleiden bij de toepassing van de oplossingen
    Adviseren over de organisatie, de methodes en de middelen
  • De klant oplossingen voorstellen
    Verbeteringen voorstellen qua organisatie, procedures, middelen, ...

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden
Advies op maat in de ruime zin van het woord, daar zet dit bedrijf op in!
Je wordt door professionals opgeleid en krijgt de ruimte om ook jouw kennis en ervaring steeds up-to-date te houden. Jouw persoonlijke ontwikkeling, een goede work-life balans met structureel thuiswerk, maar ook fun op het werk staan centraal.
Daarnaast voorziet men een aantrekkelijk loonpakket inclusief voordelen zoals een fietsleasing, extra premies, een uitgebreide ziekteverzekering, structureel thuiswerk en een mooi aantal verlofdagen.

Solliciteer meteen!
Ben jij onze klantverantwoordelijke met een passie voor ondernemen? Solliciteer meteen of contacteer Tina De Meyer voor meer info.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht