Jouw nieuwe functie
In deze functie bied je zowel first-line als second-line ondersteuning. Je bent het aanspreekpunt voor interne medewerkers in België en occasioneel voor collega's in het buitenland. Je taken omvatten onder andere
Oplossen van technische problemen via telefoon en remote tools zoals Teamviewer
Installeren, configureren en herstellen van PC's en randapparatuur
Troubleshooten van Hardware: harde schijf vervangen, geheugen uitbreiden, herinstallatie van Windows 11/12
Registreren van Hardware in het systeem en uitvoeren van administratieve opvolging
Ondersteuning bieden bij GSM-configuraties en basisvragen rond abonnementen
Jouw profiel
Je hebt minstens 2 à 3 jaar ervaring in IT-support, bij voorkeur ook in second-line taken. Een diploma is minder belangrijk dan je werkhouding en technische kennis. Verder beschik je over:
Grondige kennis van computers en standaardprogramma's
Basiskennis van netwerkconcepten zoals Mac-adressen
Ervaring met Teamviewer en zelfstandig complexe problemen oplossen
Goede communicatieve vaardigheden en klantvriendelijkheid
Basiskennis van Engels en Frans voor IT-gerelateerde termen
Je bent plichtsbewust, leergierig en flexibel.
De arbeidsvoorwaarden
In ruil voor je toewijding wordt er een interessant en compleet salarispakket voorzien met o.a. maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering. Los van het financiële wordt er ook van alles georganiseerd en aangeboden opdat iedereen zich goed kan voelen op het werk. Je komt terecht in een ambitieuze organisatie in volle expansie die graag investeert in de beste tools en middelen.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je CV, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.