Job 1 van 109


Report this listing

Solliciteren



Sales & Office Assistant


Diegem – Sales & Office Assistant – Frans en Engels – Medische sector – 12 adv-dagen

Je nieuwe functie:

Als
Sales & Office Assistant
biedt je administratieve ondersteuning aan de sales en combineer je dit met office management en finance gerelateerde taken.

Je beheert de klantenfiches in de database waarbij je prijsinformatie up-to-date houdt, zorgt voor de facturatie en opvolging van de betalingen en aanspreekpunt vormt voor de klanten bij vragen en problemen. Daarnaast verwerk je de klantenbestellingen en zorgt dat administratief alles in orde geraakt. Je hebt contact met transporteurs ivm de leveringen en informeert de klanten hierover. Bovendien ondersteun je logistiek ook met voorraadbeheer en zorg je dat alle zendingen vanuit België geboekt en gefactureerd worden. Je beheert de voorraad volgens FIFO-principes.

Tenslotte ben je ook verantwoordelijk voor het
office management
(kantoormateriaal bestellingen, beheer van de leverancierscontracten, contact met gebouwbeheerder, …) en
finance gerelateerde taken
(betaling van leveranciersfacturen, contact met externe boekhouder, …)

Jouw profiel:

Voor deze job als
Sales & Office Assistant
is Hays op zoek naar kandidaten die:

  • vlot communiceren in het
    Frans en Engels.
  • over een
    eerste administratieve werkervaring
    beschikken waarbij je in aanraking kwam met orderverwerking, facturatie, voorraadbeheer, …
  • communicatief
    en
    administratief sterk
    zijn waardoor je alles
    nauwkeurig
    opvolgt en jezelf goed kan
    organiseren.
  • collegiaal
    zijn en goed kunnen
    samenwerken
    met de andere collega's.

De arbeidsvoorwaarden:

Vanaf de start ontvang je voor deze job als
Sales & Office Assistant

  • Een
    aantrekkelijke verloning
    volgens ervaring
  • maaltijdcheques
    van 8 euro per dag
  • groepsverzekering
  • hospitalisatieverzekering

Over de organisatie:

Onze klant is een
internationaal bedrijf met een kleine vestiging Diegem
en actief in de
medische sector.
Je komt terecht in een moderne werkomgeving en
klein team van 2 personen
waarbij
je 40 uren per week
werkt. Hierdoor bouw je jaarlijks
12 adv-dagen
op. De
werkuren zijn flexibel
waardoor je kan starten tussen 7u-9u en stoppen mogelijk is vanaf 16u.

Solliciteer direct op deze vacature:

Heb je interesse in deze job als Sales & Office Assistant voor een bedrijf uit Diegem actief binnen de medische sector. Solliciteer dan via onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht