Over de job
• Zelfstandig dossierbeheer van A tot Z van alle dossiers voor verschillende klanten en verschillende bestemmingen
• Klantenbeheer : van offerte tot opvolging van de noden van de klant
• Leveranciersbeheer : positieve relatie onderhouden met al onze partners
• Je regelt alle transporten en douaneformaliteiten
• Je staat in voor het regelen van de zeevrachten
• Je beheert de volledige administratieve afhandeling van de dossiers
• Je hebt veelvuldige contacten met de klant, rederijen, transporteurs, magazijnen en de interne douane afdeling
Wie zoeken we?
• Je beschikt over ongeveer 3 jaar ervaring in expeditie export/import (bij voorkeur export)
• Kennis van reefer transport is een plus
• Talenkennis: zeer goede kennis Nederlands en Engels, zowel geschreven als gesproken
• Goede kennis MS Office
Wat krijg je terug?
Werk dat klopt – in een omgeving waar je je thuis mag voelen.
• Een competitief salaris in samenspraak met jou
• Maaltijdcheques
• Ecocheques, duurzaamheid zit nu eenmaal in onze genen
• Groepsverzekering
• Hospitalisatieverzekering
• Ongevallenverzekering privaat, geen schrik, we literally got your back!
• Verzekering ‘invaliditeitsrente’
• Bedrijfsfiets: e-bike, plooifiets of stadsfiets, Antwerpen moeilijk bereikbaar? Niet voor ons!
• Vergoeding woon-werkverkeer
• En vooral een hartverwarmend team aan enorm gemotiveerde collega’s
Heeft u interesse in deze vacature of wenst u vrijblijvend meer info? Neem dan even contact op via olivier.somers@harbourplus.be of 0473/29.49.35 en ik help u graag verder.