Job 7 van 17


Report this listing

Solliciteren



Logistics Account Coordinator – regio Genk


Harbour Plus is een selectiekantoor met specialisaties in Maritime & Logistics, HSEQ en Office. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop

Wil jij graag aan de slag als
Account Executive
? Sta je graag rechtstreeks in contact met klanten voor het afhandelen van logistieke stromen? Werk je graag aan een optimale klantentevredenheid en bouw je duurzame relaties uit? Dan hebben we goed nieuws: wij zijn op zoek naar een Account Executive voor onze vestiging in Genk.

Je bent verantwoordelijk voor het volledige verloop en de efficiënte afhandeling van logistieke stromen volgens de bestaande processen. Je draagt bij tot een klantgerichte dienstverlening en garandeert dat gegevens correct worden uitgewisseld, vragen beantwoord en inlichtingen verstrekt. Taken voer je nauwkeurig uit binnen de vooropgestelde deadlines. Je bouwt sterke klantenrelaties op en streeft steeds naar optimale klantentevredenheid.

Jouw taken

  • Je beheert operationele dossiers van A tot Z binnen het ERP-systeem, klaar voor facturatie.
  • Je stelt transport-, bevrachtings- en douanedocumenten op, controleert en volgt deze op.
  • Je communiceert operationeel met klanten en onderhoudt contact met interne operationele diensten. Daarbij houd je de klant proactief op de hoogte van de status van de zending.
  • Je overlegt regelmatig met Sales-collega's over de evolutie van de business en volgt vragen van klanten op in samenspraak met de teamleader.
  • Je verzorgt optionele verzekeringspolissen in samenwerking met de verzekeringsmakelaar.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma in logistiek management of gelijkwaardige ervaring (expeditie: import en export) en minstens 5 jaar relevante ervaring. Basiskennis van douane is vereist.
  • Je bent communicatief sterk, beleefd assertief en beheerst het Nederlands en Engels uitstekend (mondeling en schriftelijk). Kennis van Frans en/of Duits is een pluspunt.
  • Je bent gedreven, klantgericht en een echte teamspeler die openstaat voor verandering.
  • Je bent administratief sterk, werkt vlot met meerdere ERP-systemen en krijgt snel inzicht in workflows. Kennis van Navitrans is een grote meerwaarde.

Ons aanbod

  • Een uitdagende functie in een internationale omgeving.
  • Een marktconform loonpakket met extralegale voordelen, flexibele werkuren, fietsleasing en een extra verlofdag op je verjaardag.
  • Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
  • Werken in een hecht team waar collegialiteit centraal staat.

Heb je interesse in deze vacature of wens je vrijblijvend uw mogelijkheden te bespreken? Neem contact op via of 0476/ en ik help u graag verder.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht