Customer Success Manager - E-commerce - HR tech - Ghent
Onze klant is een dynamische scale-up die werd opgericht in 2017 met meer dan 75 000 happy users.
Ze werden eerder vorig jaar verkozen tot snelste groeier binnen de Deloitte Fast50 en hun rocket ship heeft zeker nog genoeg power om hun grooste ambities waar te maken de komende jaren🚀
Momenteel zoeken zij versterking voor hun customer experience team in de vorm van een gedreven, all-round customer success manager die zich wel kan vinden binnen een new tech omgeving waar teamwork, ambitie en growth centraal staan.
Concreet ontwikkelden zij een reward platform dat ervoor zorgt dat de art of giving binnen elk bedrijf naar een hoger niveau wordt getild.
Zo wordt het shapen van een reward en wellbeing policy naar zowel collega's als klanten toe een piece of 🍰
Voor hun platform business zijn zij momenteel op zoek naar een nieuwe customer success manager.
Je maakt onderdeel uit van het 4 koppig customer experience team en hebt een nauw contact met het product team.
Your role?
Your profile?
What’s in it for you?
Je krijgt een competitief salarispakket aangevuld met tal van extralegale voordelen en een wagen indien gewenst.
Verder geniet je van een hands-on ondersteuning van zowel de founders als een supportive team van collega’s
Je komt terecht in een hecht en jong team waar groei en een gezonde work-life balance centraal staan.
Sounds like you?