Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer


Voor een groeiende productieomgeving in de regio Roeselare, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en mensgerichte Payroll Officer met een sterke kennis van hard HR. Je komt terecht in een stabiel en dynamisch bedrijf waar samenwerking, betrokkenheid en efficiëntie centraal staan. In deze functie werk je nauw samen met collega’s van HR, productie en externe partners. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan een professionele en toekomstgerichte HR-werking.


Jouw verantwoordelijkheden als Payroll Officer:

  • Verwerking en controle van de tijdsregistratie en afwezigheden
  • Voorbereiding en opvolging van de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat
  • Onthaal en administratieve opvolging van nieuwe medewerkers en uitzendkrachten
  • Opmaak van personeelsplanningen in samenspraak met de teamleads
  • Ondersteuning bij selectie en rekrutering van arbeidersprofielen


Jouw profiel als Payroll Officer:

  • Bacheloropleiding en minstens 3 jaar ervaring in een HR- of payrollfunctie
  • Goede kennis van sociale wetgeving en een vlotte omgang met MS Office (vooral Excel)
  • Je werkt discreet, nauwkeurig en communiceert vlot met verschillende stakeholders
  • Naast Nederlands, spreek je ook een woordje Engels en Frans


Wat krijg je hiervoor in de plaats als Payroll Officer:

  • Voltijdse functie in een financieel gezonde onderneming met groeipotentieel
  • Competitieve verloning op maat van je ervaring, aangevuld met extra legale voordelen zoals hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques
  • Interne opleiding en ondersteuning vanuit het HR-team, om te groeien als echte expert
  • Mensgerichte werkomgeving met ruimte voor initiatief
  • 6 ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke, waardoor je de batterijen volledig kan opladen


Klaar voor een nieuwe uitdaging? Wacht niet langer en bezorg ons vandaag nog jouw contactgegevens!

Solliciteren