Payroll & HR Officer
HELI is dé referentie in de markt voor veilig werken op elke werkhoogte.
We bieden niet alleen de juiste toestellen, maar ook opleidingen én valbeveiliging op maat. Achter onze sterke reputatie staat een gedreven team dat elke dag samenwerkt aan veiligheid, kwaliteit en service. Ter versterking van onze HR-afdeling zoeken wij een gedreven en nauwkeurige Payroll & HR Officer.
In deze veelzijdige functie vorm je een tandem met onze HR Business Partner en zorg je ervoor dat de HR- en administratieve processen vlekkeloos verlopen. Onze medewerkers weten dat je paraat staat om hen te ondersteunen en je zet je schouders mee onder diverse projecten zoals digitalisering, SDG’s, toekomstgericht HRbeleid, …
Wat ga je doen?
Als Payroll & HR Officer focus je op correcte loonvoorbereiding en -berekening, administratieve opvolging; heldere communicatie en eerstelijnsondersteuning van medewerkers.
Jouw takenpakket omvat:
1. Payroll & HR-administratie
- Verzamelen, controleren en doorsturen van loondata naar het sociaal secretariaat.
- Beheer van afwezigheden, ziektebriefjes en onkostennota’s.
- Onderhouden van personeelsdossiers en up-to-date houden van onze HR-administratie (waaronder thematische verloven, verzekeringen, fietslease, …)
2. Personeelsbegeleiding & ondersteuning
- Eerste aanspreekpunt voor medewerkers rond loon, policies en administratieve vragen.
- Praktische onboarding van nieuwe collega’s (rondleiding, werkmateriaal, opvolging na 1 week en 1 maand).
- Ondersteuning van het managementteam bij kleine interne projecten (zoals eindejaarsactiviteiten).
3. Office & facility ondersteuning
- Opvolgen van de algemene orde en netheid op kantoor en het aansturen van de poetsploeg
- Beheer voorraad kantoorbenodigdheden (office, werkkledij, …), plaatsen en opvolgen van bestellingen
- Voorbereiden van vergaderingen en ondersteunen bij events.
Wat breng jij mee?
- Je beschikt over een eerste ervaring in payroll en HR-administratie, idealiter binnen een sociaal secretariaat.
- Je hebt een goede basiskennis van sociaaljuridische wetgeving.
- Je bent administratief sterk, nauwkeurig en discreet.
- Je denkt servicegericht, communiceert helder en werkt graag in teamverband.
- Je hebt een hands-on mentaliteit, houdt van afwisseling en voelt je thuis in een KMO-omgeving.
- Je staat open voor digitalisering en helpt graag mee HR-processen te verbeteren.
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels
Wat bieden wij jou?
- Een gevarieerde functie met veel autonomie binnen een familiale en technische KMO.
- Een plek tussen enthousiaste collega’s die samen de schouders zet onder de verdere groei van HELI.
- Een marktconform salarispakket met extra voordelen.
- De mogelijkheid om te werken in een 4/5de of voltijds regime.
- Een vaste werkplek in ons hoofdkantoor te Wetteren (geen thuiswerk).
Werken bij HELI
Bij HELI werk je in een dynamische omgeving waar veiligheid, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. Onze medewerkers zijn stuk voor stuk gedreven professionals met een KMO-spirit: flexibel, collegiaal en klaar om elkaar vooruit te helpen. Voel jij je aangesproken? Solliciteer dan snel en word onze nieuwe Payroll & HR Officer!
Solliciteren