Job 14 van 18


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Teamlead


werk mee aan iets goeds!


Als Customer Care Teamlead geef je richting aan de klantendienst. Je stuurt drie coördinatoren aan en coacht hen, zodat zij het team optimaal ondersteunen. Samen vertalen jullie de strategie naar duidelijke plannen, KPI’s en een sterke, klantgerichte werking. Je professionaliseert de afdeling verder en bouwt mee aan een duurzame service met een duidelijke eerste- en tweedelijnsstructuur.

Je volgt resultaten en processen op, analyseert knelpunten en zet verbetertrajecten in gang. Je denkt mee over budgetten en salesplannen en bewaakt de rentabiliteit van jouw domein.

Je zorgt voor een positieve teamcultuur en stimuleert eigenaarschap en betrokkenheid, ook tijdens veranderingen. Je werkt nauw samen met andere afdelingen en bent hét aanspreekpunt voor strategische klantendienstvraagstukken.


wie jij bent


Voor ons ben je best jezelf en ben je liefst iemand die:

  • al relevante ervaring heeft in een leidinggevende rol binnen customer care;
  • een sterke coach is: je motiveert mensen, stuurt bij en haalt het beste uit je team;
  • vanuit een strategie de vertaalslag kan maken naar concrete plannen, acties en KPI’s;
  • helder communiceert, zowel binnen als buiten je team;
  • planmatig werkt, vooruitdenkt en de kalmte bewaart bij verandering of druk.


Als Customer Care Teamlead bij Goed wil je meebouwen aan een organisatie in beweging. Daarom sta je stevig voor de vijf kernwaarden van Goed: goesting, open, empowered, dienstbaar en verbindend.


waarom je goed zit bij ons


Uiteraard bieden we een evenwichtig salarispakket voor een contract van onbepaalde duur, met heel wat extralegale voordelen:

  • maaltijdcheques (€ 8/gewerkte dag) en ecocheques (€ 250/jaar pro rata)
  • groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
  • 12 ADV dagen + 2 Goed-dagen
  • 13e maand, vakantiegeld
  • personeelskorting in onze thuiszorgwinkels
  • bedrijfswagen met tankkaart


Als zorgende omgeving streven we naar stabiliteit en een goede balans. Kortom, bij ons zit je Goed!


Goed als zorgretailer

Goed is een zorgretailer met thuiszorgwinkels en een breed scala aan hulpmiddelen zoals mobiliteitshulpmiddelen, stomamateriaal, borstprothesen en bandages. Via ons totaalaanbod behouden en verhogen we de levenskwaliteit voor wie thuis zorg nodig heeft of wenst te krijgen.


Goed als werkgever

Bij Goed ben je niet zomaar een collega, maar een sterkmaker. Je maakt een positief verschil in het leven van anderen, terwijl je vanuit jouw expertise bijdraagt aan unieke zorgoplossingen. Je krijgt talloze opleidingskansen om je kennis te verdiepen en je potentieel volledig te benutten. Bovendien word je omringd door een warm nest van collega's en heb je volop doorgroeimogelijkheden.


klinkt goed?

Ben jij klaar om je stempel te drukken op het succes van Goed? Solliciteer nu en laat ons zien waarom jij de perfecte aanvulling bent op ons team bij Goed!

Wij geloven in het wegnemen van drempels. Jouw competenties en talenten geven daarom de doorslag. We moedigen kandidaten van diverse achtergronden aan om te solliciteren. Als er belemmeringen zijn, dan staan we klaar om passende oplossingen te vinden. Contacteer jobs@goed.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht