Werk mee aan iets goeds!
Ben jij een gedreven ICT helpdeskmedewerker 2nd-line met een passie voor technische ondersteuning? Als ICT Support Engineer 2nd-line zorg je voor een efficiënte opvolging van tweedelijnsmeldingen, implementeer je oplossingen en documenteer je procedures. Je onderhoudt systemen, automatiseert processen en biedt ondersteuning bij complexe ICT-projecten. Daarnaast fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de eerstelijns helpdesk en zorg je voor een vlotte samenwerking met externe leveranciers. Word ICT Support Engineer bij Goed en draag bij aan een stabiele en veilige ICT-omgeving!
Voor ons ben je best jezelf en ben je liefst iemand die:
Je beschikt over een grondige IT-achtergrond, verworven via een opleiding of ervaring in een gelijkaardige functie met daarbij kennis van:
Als ICT Support Engineer 2nd-line bij Goed wil je meebouwen aan een organisatie in beweging. Daarom sta je stevig voor de vijf kernwaarden van Goed: goesting, open, empowered, dienstbaar en verbindend.
Waarom je goed zit bij ons
Uiteraard bieden we een evenwichtig salarispakket voor een contract van onbepaalde duur, met heel wat extralegale voordelen:
Als zorgende omgeving streven we naar stabiliteit en een goede balans. Kortom, bij ons zit je Goed!
Goed als zorgretailer
Goed is een zorgretailer met thuiszorgwinkels en een breed scala aan hulpmiddelen zoals mobiliteitshulpmiddelen, stomamateriaal, borstprothesen en bandages. Via ons totaalaanbod behouden en verhogen we de levenskwaliteit voor wie thuis zorg nodig heeft of wenst te krijgen.
Goed als werkgever
Bij Goed ben je niet zomaar een collega, maar een sterkmaker. Je maakt een positief verschil in het leven van anderen, terwijl je vanuit jouw expertise bijdraagt aan unieke zorgoplossingen. Je krijgt talloze opleidingskansen om je kennis te verdiepen en je potentieel volledig te benutten. Bovendien word je omringd door een warm nest van collega’s en heb je volop doorgroeimogelijkheden.