Als SERVICE ENGINEER bij Getra ga je elke dag op de baan naar onze klanten in Oost- en West-Vlaanderen: Friesland Campina, McBride, Greenyard, Alpro, ...
Je doet zowel installaties als onderhoud en herstellingen van onze machines.
Gezien het uitgebreide karakter van ons productgamma, komen verschillende vakgebieden aan bod: elektronica, mechanica, elektriciteit, software, programmatie, PLC, sturingen, etc.
Je maakt digitale servicebons op die in real time naar onze planningmodule gestuurd worden. Dus achteraf heb je geen administratie meer en wordt jouw onderdelenstock snel weer aangevuld. De klant communiceert met onze planningmodule via onze GIA-APP.
Kan jij je vinden in deze jobomschrijving van een Service engineer Oost- en West-Vlaanderen ? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat verwachten wij van jou?
Je beschikt over een diploma in een technische richting, bij voorkeur een bachelordiploma.
Wij zorgen voor een degelijke produkttraining bij aanvang, dus schoolverlaters zijn meer dan welkom.
Je bent gefascineerd door techniek en houdt ervan om technische problemen op te lossen.
Klantvriendelijkheid, verantwoordelijkheid en ordelijkheid zijn eigenschappen die jou typeren.
Ook betrokkenheid en teamwork zijn bepalend voor het succes van onze Technische Dienst.
Je beheerst perfect de Nederlandse taal.
Pluspunten:
Het is mogelijk dat je al eens bij onze Franstalige klanten langs gaat, dus ook een goede kennis van het Frans is meegenomen.
Je bent bij voorkeur woonachtig in de werkregio of hebt een ‘snelle’ verbinding met de werkregio.
Wat wij jou bieden:
Bij Getra maak je deel uit van een hecht team waar collegialiteit centraal staat. Als Service engineer ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Samen zorgen we voor de toegevoegde waarde naar onze klanten. Groei mee met ons en maak het verschil!
Werk in een bedrijf waar jouw welzijn voorop staat: Getra biedt professionele, moderne werkkledij aangepast aan de functie.
Tevens bieden we de nodige flexibiliteit met betrekking tot de werkuren. Enerzijds wordt een flexibele houding van de medewerker gevraagd bij de afwerking van interventies ter plaatse bij de klant. Anderzijds hebben wij een registratiesysteem van prestaties waardoor extra prestaties in overleg gerecupereerd of vergoed kunnen worden.
Getra biedt uitgebreide opleidingsmogelijkheden, zowel voor nieuwe als meer ervaren Service Engineers: Jouw kennis evolueert dankzij de nieuwe ontwikkelingen van machines en op het vlak van produktmarkering.
Ontvang een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen (zoals een firmawagen met privégebruik) én een flexibel cafetariaplan om jouw eindejaarspremie te personaliseren.