Je zal instaan voor het vergunningen- en planningsbeleid betreffende stedenbouwkundige aanvragen en dit in nauwe samenwerking met 2 administratief medewerkers;
Je zal advies geven bij o.a. ruimtelijke projectaanvragen, stedenbouwkundige vraagstukken en vergunningsaanvragen;
Je zal instaan voor het handhavingsbeleid inzake ruimtelijke ordening;
Je verzorgt een aantal algemene ondersteunende taken met betrekking tot adviesraden, wonen, wegen en gebouwen, kadaster, GIS, …
Je zorgt ervoor dat je op de hoogte blijft van de ontwikkelingen en regelgeving eigen aan je vakgebied;
Je staat mee in voor het opstellen en opvolgen van budgetvoorstellen;
Bij de uitvoering van je functie sta je in nauw contact met de clusterverantwoordelijke ruimte.
Jouw profiel
Ervaring binnen dit werkterrein is een troef;
Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
Je bent klantgericht, administratief sterk en uiterst zelfstandig;
Je werkt planmatig, doelgericht en je bent organisatorisch sterk.
Je bent stressbestendig, kan omgaan met deadlines en bent flexibel;
Je kan probleemoplossend werken met de nodige terugkoppeling naar de leidinggevenden.
VEREISTEN:
Je bent een enthousiaste en klantgerichte teamspeler, met zin voor nauwkeurigheid en planning en een goede portie (probleem) analytisch denken.
Je beschikt over een masterdiploma of je bent laatstejaarsstudent in een masteropleiding, bij voorkeur in de ruimtelijke planning en stedenbouw, bouw of architectuur.
Heb je een bachelordiploma op zak? Ook dan kom je in aanmerking wanneer je minstens 2 jaar relevante werkervaring kan voorleggen en slaagt voor een capaciteitstest.
Je beschikt bij voorkeur over een basiskennis van wetgeving m.b.t. stedenbouw en ruimtelijke ordening.
Aanbod
Een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur;
Een salarispakket niveau A1a-A3a;
Relevante beroepervaring uit de privésector of als zelfstandige wordt voor maximum 12 jaar in aanmerking genomen. Relevante ervaring in de openbare sector wordt integraal in rekening genomen;
Heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques, vakantiegeld, eindejaarstoelage, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, mogelijkheid tot telewerken, instapmogelijkheid fietslease, aanvullend pensioen.