VACATURE Administratief medewerker, thuisdiensten OCMW
Bij het lokaal bestuur van Wezembeek-Oppem zetten bijna 200 enthousiaste medewerkers (gemeente, OCMW, bib en gemeentelijke scholen) zich elke dag in voor een servicegerichte dienstverlening. Wil je meewerken aan een duurzame gemeente en sta je klaar voor vernieuwing? Dan hopen wij jou te ontmoeten
Type contract:
contractueel – voltijds
Niveau:
niveau C1-C3
Diploma:
diploma hoger secundair onderwijs of gelijkgesteld
Solliciteren:
tot en met 22 oktober
2025
Over de job
Je staat in voor allerlei administratieve, praktische of logistieke taken in de thuisdiensten. Je behandelt de in- en uitgaande post, je bereidt dossiers en beleidsbeslissingen voor, je maakt notulen op, je beheert de agenda van de poetsdienst, je zorgt voor een klantgerichte dienstverlening naar collega's en/of inwoners toe, ... Je behandelt dossiers zelfstandig en zorgt voor een goede informatiedoorstroming. Je werkt nauw samen met verschillende collega's en draagt bij aan een efficiënte werking van de afdeling en de organisatie.
Wat verwachten we van jou?
Wat bieden we jou?
Interesse?
Solliciteer t.e.m. 22 oktober 2025
Vul de gevraagde gegevens in en voeg jouw CV en motivatiebrief toe.
De selectieprocedure voor de
contractuele
aanstelling bestaat uit een schriftelijke en mondelinge proef.
Beschik je over een diploma, dat niet behaald werd in het Nederlands? Dan is het bezit of het behalen van een Selor-attest artikel 7 wel nog een must. We informeren je graag hierover.
Het aanwervingsexamen zal doorgaan op donderdag 20 november 2025.
Meer info over deze vacature?
Voor meer informatie omtrent de functie of de sollicitatieprocedure kan je terecht bij de personeelsdienst via - of
Wij vinden kwaliteiten belangrijker dan afkomst, geslacht, leeftijd, geaardheid, geloof of een handicap. Het zijn jouw talenten die het verschil maken.