De gemeente Affligem heeft regelmatig interessante vacatures. Momenteel is er ook een vacature voor Omgevingsambtenaar / diensthoofd ruimtelijke ordening en miIieu (A-niveau - statutair) - Reageren tegen 16 mei 2025 Functieomschrijving
Het beheren van leegstand van woningen
Conformiteitsattesten afleveren
De stedenbouw beheerkundige afhandeling van aanvragen omgevingsvergunning en dit in nauwe samenwerking met je collega’s;
Adviseren inzake o.a. ruimtelijke projectaanvragen, stedenbouwkundige vraagstukken en vergunningsaanvragen;
Ervoor zorgen dat je op de hoogte blijft van de ontwikkelingen en regelgeving eigen aan je vakgebied.
Behartigen van klachten, handhaving en algemene vragen via telefoon en mail.
Bij de uitvoering van je functie sta je in nauw contact met je diensthoofd.
Profiel • Ervaring binnen dit werkterrein is een troef; • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden; • Je bent klantgericht, administratief sterk en werkt zelfstandig; • Je werkt planmatig, doelgericht en je bent organisatorisch sterk; • Je bent stressbestendig, flexibel en je kan omgaan met deadlines; • Je hebt een goed zicht op de nodige middelen en kan op dit vlak gepast actie nemen; • Je werkt probleemoplossend met de nodige terugkoppeling naar je leidinggevenden. VEREISTEN: • Je bent een enthousiaste en klantgerichte teamspeler, met zin voor nauwkeurigheid, planning en een goede portie analytisch probleem oplossend denken; • Je hebt een diploma van bachelor of master, bij voorkeur in ruimtelijke planning en stedenbouw, bouw of architectuur; • Je beschikt bij voorkeur over een basiskennis van wetgeving m.b.t. stedenbouw en ruimtelijke ordening; • Eventuele ervaringen binnen dit werkdomein kunnen een troef zijn; • In het bezit zijn van een rijbewijs B. Aanbod Vanaf € 3.059,65 per maand Maaltijdcheques Laptop Individuele hospitalisatieverzekering Hospitalisatieverzekering voor familie Leasefiets Fietsvergoeding Eco Cheque Extra-legale vakantiedagen Thuiswerk
Een voltijdse contractuele functie met een salarispakket niveau B1-B3.
Beroepsrelevante dienstjaren worden integraal in aanmerking genomen..
Heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques, hospitalisatieverzekering, laptop ter beschikking, fietsvergoeding en bikelease.
Respect voor jouw work-life balans: 35 dagen jaarlijks vakantie, flexibele arbeidsregeling met de mogelijkheid tot thuiswerk.