Job 2 van 5


Report this listing

Solliciteren



HR Generalist


Functie

Hoe zien jouw dagdagelijkse taken eruit?

Het te woord staan van het personeel betreffende allerhande vragen, opvolgen van afwezigheden, mede organiseren van L&D, selectie en rekrutering, beheren van toegangsbadges, medische onderzoeken, arbeidsongevallen, ...

  • Selectie en rekrutering, L&D

Je organiseert en volgt opleidingen op

Je organiseert mede rekruteringsevents en vertegenwoordigt het bedrijf daar

Je volgt mee rekruteringen op

  • Operationeel HR

Je bereidt introducties van nieuwe werknemers voor door de nodige documenten klaar te maken, toegangsbadges aan te maken en het kledijsysteem op te volgen

Je volgt toegewezen afdelingen aan de hand van rapporteringen op en dit overlegt met de manager

Je bereidt communicaties voor en verspreidt ze

  • Payroll

Je controleert de tijdsregistraties en lost problemen op

Je geeft ziektebriefjes in en volgt andere afwezigheden op

Je trekt rapporten en controleert ze

Je houdt de verschillende systemen up to date met wijzigingen

  • Administratie

Je beheert personeelsdossiers, ver zorgt het klassement en maakt sociale documenten op

Je verzorgt de planning van de medische onderzoeken

Je volgt de arbeidsongevallen op

Je doet de nodige aangiftes bij verschillende overheidsinstanties

Je maakt HR-procedures op en stelt verbeteringen voor

  • HR-Projecten

Je werkt nauw samen met de collega’s binnen HR bij het uitwerken van verschillende projecten zoals personeelsevenementen.

Jouw profiel

Wie zoeken we?

We zoeken iemand die een brede interesse heeft in HR, graag met mensen werkt en houdt van een breed takenpakket met de nodige afwisseling.

  • Je beschikt minimum over een Professionele bachelor in HRM of personeelswerk, met een 3-5 jaar werkervaring
  • Je bent discreet en kan omgaan met verschillende persoonlijkheden
  • Je hebt kennis van sociaal recht
  • Je hebt veel verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandig
  • Je bent communicatief sterk, en je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands of Frans, Engels is een plus
  • Je kan met een pc werken (Office-pakket), specifieke software (Protime en Dots) wordt intern aangeleerd
  • Je beschikt over een blanco strafblad

Het is een boeiende en uitdagende functie in een internationale omgeving, waar het mogelijk is om zeer veel contacten te leggen intern en extern van de organisatie. Gate Gourmet biedt je tevens een competitief salaris met extra-legale voordelen en flexibele werkuren.

  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

  • Een professionele omgeving waar kwaliteit en veiligheid hoog in het vaandel gedragen worden;
  • Een functie met ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Internationale werkomgeving op de luchthaven;
  • Voltijds contract met loon volgens horecabarema’s, inclusief 13de maand, maaltijdcheques, eco-cheques, sociaal abonnement (100%) en groepsverzekering.

Solliciteren

Yannick Forton
02/7237230
bru.hr@gategroup.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht