Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



After Sales Assitant


Over het Bedrijf



Houdt u van klantcontact en bent u administratief sterk? Bent u georganiseerd, reactief en voelt u zich op uw gemak aan de telefoon? Kom dan werken bij een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop en service van Liebherr-grondverzetmachines! SOMTP Belgium, exclusief distributeur van Liebherr in België, staat in voor de verkoop, het onderhoud en de herstelling van grondverzet-, steengroeve- en overslagmachines. Om onze klanten nog beter van dienst te zijn, versterken we ons aftersales-team en zoeken we een technisch-administratief medewerker(ster) NL/FR.



Over de Rol



Als aftersales-assistent(e) speelt u een sleutelrol binnen ons team in Evergem. U staat in voor de administratieve en commerciële opvolging van de klantendienst en bent het aanspreekpunt voor klanten, leveranciers, collega’s en partners. U schakelt vlot tussen verschillende gesprekspartners en behandelt dossiers met nauwkeurigheid en enthousiasme. Uw missie: een vlotte en professionele klantervaring garanderen in een technische en stimulerende omgeving.



Verantwoordelijkheden



  • Beheren van inkomende telefonische oproepen.
  • Administratieve verwerking van offertes, bestelbonnen en werkorders: aanmaak in het ERP-systeem, opvolging, validatie, afsluiting en facturatie.
  • Opstellen van facturen en opvolgen van betalingen, inclusief klantaanmaningen.
  • Beheren van post, e-mails en archivering.
  • Actualiseren van klantgegevens en bijdragen aan de continue verbetering van interne processen.
  • Toezien op de naleving van hygiëne-, veiligheids- en milieuregels.


Kwalificaties



U beschikt idealiter over een bachelor in administratie of verkoop, met een affiniteit voor techniek. Ook andere relevante opleidingen of ervaring (administratie, boekhouding, secretariaat, enz.) komen in aanmerking. Eerste ervaring in een klantenservice of technische dienst is een pluspunt. Interesse in civiele techniek, mechanica of industriële machines is een troef. U bent klantgericht, communicatief en resultaatgedreven. U werkt nauwkeurig, zelfstandig en proactief. U bent vlot met IT-tools (MS Office, ERP). Talenkennis: Nederlands uitstekend, Frans goed (voor communicatie met het hoofdkantoor in Suarlée). Engels is een pluspunt.



Vereiste Vaardigheden



  • Klantgerichtheid
  • Communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgerichtheid
  • Nauwkeurigheid
  • Zelfstandigheid
  • Proactiviteit
  • IT-vaardigheden (MS Office, ERP)


Voorkeursvaardigheden



  • Eerste ervaring in klantenservice of technische dienst
  • Interesse in civiele techniek, mechanica of industriële machines


Vergoeding en Compensatiepakket



Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, forfaitaire vergoeding, bonus, enz.



Gelijke Kansen Verklaring



Wij kijken ernaar uit om u te ontmoeten!



Interesse?



Stuur uw cv naar c.mathieux@somtp.be of solliciteer rechtstreeks via LinkedIn.


```

Solliciteren