GL-events Brussels maakt deel uit van de GL events groep, een van de leiders op de Europese evenementenmarkt. De expertise van de GL events Group is gebaseerd op drie vakgebieden: evenementenorganisatie, operationeel beheer van evenementenlocaties en het verzorgen van logistieke diensten die nodig zijn voor het organiseren van beurzen, fairs en congressen. In Brussel ligt de site SQUARE-Brussels Convention Centre in het hart van de historische wijk van de hoofdstad, naast het centraal station en op de Kunstberg. Het iconische gebouw, herkenbaar aan de majestueuze ingang, de Glass Cube, is een onmisbaar ontmoetingspunt voor de MICE sectorbestemming in Brussel. Functieomschrijving Als assistent van de gebouwdirecteur bent u een essentiële pijler voor het goed functioneren van onze locatie. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve en operationele ondersteuning van de gebouwdirecteur om optimaal beheer van de faciliteiten voor het organiseren van evenementen te garanderen. Belangrijkste taken:
Coördinatie met het gebouwbeheer van de verschillende bouwlocaties, rekening houdend met de bezetting van het gebouw voor evenementen. • Contact met techniekers en externe partners voor materiaalbestellingen, • Claimbeheer met de verzekeringen.
Monitoring en aanpassing van raamcontracten met goedkeuring van de algemene directie.
Ontwikkeling/aanpassing van procedures op basis van de instructies van de gebouwdirecteur.
Assistentie bij het opstellen van budgetten, beheer van bestellingen en monitoring van uitgaven met betrekking tot onderhoud en beheer van faciliteiten.
Agenda’s beheren, vergaderingen organiseren, notulen schrijven en zorgen voor de opvolging van acties.
Punctuele taken (+/- 15%):
Het algemene management ondersteunen bij het beheren van reisreserveringen en het voorbereiden van interne vergaderingen.
Beheer van aankopen van kantoorbenodigdheden.
Profiel
Bachelorsdiploma (in administratief management)
Minimaal 5 jaar ervaring bij voorkeur in gebouw- vastgoedbeheer.
Perfecte kennis van het Frans (schriftelijk en mondeling) met een zeer goede kennis van het Nederlands (mondeling).
Uitstekende organisatie en prioriteitenmanagement. • Goede beheersing van office-hulpmiddelen (Office Pack, geavanceerd Excel, etc.).
Zin voor dienstverlening, autonomie en het vermogen om in teamverband te werken.
Discretie en nauwkeurigheid.
Goede interpersoonlijke vaardigheden, vermogen om verschillende contacten te beheren (klanten, leveranciers, interne teams).
Aanbod Een afwisselende en boeiende functie in een dynamische en zeer collegiale omgeving, met een uitstekende gebouwdirecteur. Een vast contract, Een competitief salarispakket: