Job 2 van 5


Report this listing

Solliciteren



Boekhouder


Functie

Beheer van dossier en klanten

Jouw profiel

Kunnen werken met MS Office, specifiek met Excel

Nederlandse taal beheersen, geschreven en gesproken

Kennis van boekhouden, enkel en dubbel boekhouden

  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Tussentijdse overzichten en boekhoudkundige of financiële bijlagen bij de economische beheerstabellen van de organisatie opstellen
  • Relaties ontwikkelen en onderhouden met de accountant en de banken voor de leningen, financiële beleggingen, belastingverrekening, ...
  • Boekhoudkundige procedures uitwerken en uitvoeren en er de efficiëntie van controleren
  • De samenhang van sociale rekeningen van een organisatie controleren (lonen, sociale aangiften, aangifte van tewerkstelling, ...)
  • De liquiditeiten opvolgen
    Financiële staten opmaken
    Een financiële raming opstellen
  • De boekhouding (aankopen, afschrijvingen, verkoop, ...) van de vaste activa (vastgoed, materieel, uitrustingen, ...) van een organisatie voeren
  • Verrichtingen uitvoeren voor het beheer van de overheidsfinanciën (vastlegging en opvolging van uitgaven, lonen, inning van inkomsten, ...)

Solliciteren

Gerrit Haenen
0495211086
info@ghfm.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht