Job 5 van 5


Report this listing

Solliciteren



Account manager


Functie

Administratief en commercieel beheer van dossier en klanten

Jouw profiel

Kunnen werken met MS Office, specifiek met Excel

Nederlandse taal beheersen, geschreven en gesproken

  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Solliciteren

Gerrit Haenen
0495211086
info@ghfm.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht