Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Front desk manager m/v/x Oostende


Functie

Getaway biedt het comfort van thuis, zowel aan de kust als in een bruisende stad, en dat allemaal in een luxueus kader. We zijn op zoek naar mensen die ook geloven dat een verblijf veel meer kan zijn dan enkel een plek om te slapen.

Vind jij het fijn om gasten een ontspannende verblijfservaring te geven én bied jij graag service aan klanten die voor hun werk tijdelijk bij Getaway verblijven? Dan is deze vacature echt iets voor jou!

Als front desk manager ben jij het toonvoorbeeld van hospitality. Door jouw uitstraling en werkattitude motiveer je je front desk medewerkers om het hoogst mogelijke niveau van klantenservice af te leveren.

Je rapporteert aan je front office manager over het reilen en zeilen van je vestiging en je biedt de nodige ondersteuning aan je front desk medewerkers in het uitvoeren van hun taken.

Om er zeker van te zijn dat de verblijfservaring van elke gast optimaal is…

- optimaliseer je de receptiewerkstroom en bewaak je de te volgen procedures

- registreer je de inkomende reservaties en actualiseer je de bezetting van de studio’s

- informeer je gasten over de diensten waar ze gebruik van kunnen maken

- pols je naar hun tevredenheid tijdens het verblijf en behandel je mogelijke klachten

- voer je regelmatig grondige kwaliteitscontroles uit en coördineer je de oplossingen

- zorg je voor vlotte afhandeling van alle bijhorende administratie, facturatie en betalingen

Voor ons ben je een match als je …

- een gastvrije sfeer creëert

- mensen graag zowel een thuisgevoel als een onvergetelijke tijd bezorgt

- graag glimlacht en vriendelijk blijft in alle omstandigheden

- het leuk vindt om problemen op te lossen en losse eindjes aan elkaar te knopen

- blij wordt van een vaste shift tussen 13 en 20u30, een aantal dagen per week

- weekendwerk gemakkelijk kunt combineren met je privé-leven

- van orde en netheid houdt

- werk ziet liggen en initiatief hierin neemt

- na een noodoproep op een snelle manier in je vestiging geraakt

- mensen vlot te woord kan staan in Nederlands, Frans en/of Engels

Wie zijn wij?

Getaway is dé referentie als het gaat om luxueuze korte verblijven in verschillende leuke steden in België. Door ons succes kan je rekenen op werkzekerheid. Je komt terecht op een mooie werkplek, in hartje Luik. Tijdens je shift werk je alleen maar blijft je onderdeel van een divers team, waar het niet uitmaakt welke achtergrond je hebt. Iedereen heeft dezelfde focus, namelijk zorg dragen voor onze gasten.

Door onze groeiambities investeren we steeds meer in onze mensen. Je kan rekenen op een doorgevoerde opleiding en blijvende ondersteuning van een coach, administratieve ondersteuning en een leidinggevende die luistert en voor je klaar staat.

Wij bieden een vast contract, een loon dat marktconform is, aangevuld met maaltijdcheques.

Ben je klaar om deel uit te maken van ons dynamische team en bij te dragen aan de unieke ervaring van onze gasten? Solliciteer vandaag nog en mail naar onze HR manager: laurean@aceinvest.com

  • De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)
  • De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen
  • Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
  • De klanten verwelkomen bij hun aankomst
    De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
  • De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
  • De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
    Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...)

Solliciteren

Laurean Myny
0477776610
laurean@aceinvest.com

Solliciteren