Je coördineert het volledige proces, van het advies over uitbesteding tot de oplevering en evaluatie van het project
Je maakt lastenboeken voor projecten, samen met studiebureaus en architecten, en bewaakt de kwaliteit van de geleverde werken door projectoverleg
Je beheert de budgetten en bent aanpreekpunt voor interne en externe partners voor uw projecten
Je draagt op een positieve manier de realisaties op gebied van openbaar domein, uit, zowel via inwonersparticipatie, rapportage aan het bestuur, als in de relaties met andere overheden en partners.
Je formuleert beleidsadviezen op basis van een analyse van de noden en knelpunten inzake openbaar domein
Je hebt een bachelorsdiploma of gelijkgesteld.
Ervaring in projectmanagement (binnen het domein openbare werken) is een meerwaarde, maar nog belangrijker is dat je leergierig bent om deze materie te leren kennen en initiatief durft nemen.
Analytisch: je maakt analyses van complexe vraagstukken
Planmatig: je plant en organiseert je werk effectief
Communiceren: je communiceert vlot met verschillende doelgroepen
Teamplayer: je stimuleert samenwerking binnen werk- of projectgroepen of tussen partners
Initiatief: je neemt initiatieven om op gebeurtenissen of ontwikkelingen te anticiperen
Leergierig: je hebt zin om te groeien en bij te leren
Je komt terecht in een dynamische omgeving waar een afwisselend takenpakket op jou ligt te wachten. Het takenpakket biedt verantwoordelijkheden en variatie. Je geniet van verschillende sociale voordelen, een ruim en persoonlijk opleidingsprogramma, en een gunstige vakantieregeling en flexibel werkrooster. Je relevante ervaring wordt onbeperkt meegenomen. Neem gerust het initiatief en ontplooi jezelf maximaal. Op vraag kan een loonsimulatie aangevraagd worden.
Waarom werken voor Lokaal Bestuur Wommelgem?
Shirley De Zitter
03/355 50 50
sollicitatie@wommelgem.be