Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker omgeving


Functie

Op een klantvriendelijke manier burgers helpen en hen in staat stellen te voldoen aan de wettelijke en reglementaire administratieve voorschriften die op hun van

toepassing zijn als inwoner van de gemeente.

De administratief medewerker omgeving staat, onder leiding en verantwoordelijkheid van het afdelingshoofd omgeving en in rechtstreekse samenwerking met de bevoegde omgevingsambtenaar, in voor een vlotte, efficiënte en correcte administratieve voorbereiding en afhandeling van de dossiers van de dienst omgeving.

Je staat ook mee in voor een klantvriendelijk en kwaliteitsvol onthaal van klanten (burgers/collega’s).

Je werkt zowel front-als backoffice.

Jouw profiel

Diploma:

Houder zijn van het volgende diploma dat toegang geeft tot niveau Cv, contractueel : houder zijn van een diploma van het secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs

Kennis van:

- Elementaire kennis van de algemene regelgeving (onder algemene regelgeving wordt verstaan de basisregelgeving die op de totale organisatie van toepassing is zoals het decreet lokaal bestuur en wetgeving openbaarheid van bestuur)

- Elementaire kennis van specifieke regelgeving (stedenbouw-en ruimtelijke ordening, milieu/omgevingsvergunning, mobiliteit, lokale economie, ….) is een pluspunt

- Basiskennis van de organisatie (overzicht van de verschillende diensten en hun bevoegdheden)

Technische competenties:

- Grondige kennis van algemene ICT (word, excel, outlook, windows, …)

- Goede administratieve en organisatorische vaardigheden

- Basiskennis van specifieke software (aan te leren tijdens de uitoefening van de functie)

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

- Jij werkt graag in een organisatie met ambitie.

- Je krijgt een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.

- Je wordt bezoldigd volgens salarisschaal C1-C3 (geïndexeerd bruto maandloon van min. 2.303,39 € en maximum 4.215,80 €). Aantoonbare relevante ervaring uit de privésector kan je tot 10 jaar meenemen.

- Je geniet van extralegale voordelen: aanvullend pensioen, maaltijdcheques (7,50 €), fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering.

- Je werkt binnen een uurrooster met glij- en stamtijden en je hebt een aantrekkelijke vakantieregeling.

Uren zijn als volgt:

Uren presteren per dag

maandag 10 uur - avond permanentie tot 19u30

dinsdag 8 uur - hele dag

woensdag 8 uur - hele dag

donderdag 8 uur - hele dag

vrijdag 4 uur - voormiddag

- We leggen een wervingsreserve aan voor deze functie van één jaar.

Solliciteren

Meynen Leen
012/670716
personeel@wellen.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht