Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Meewerkend diensthoofd burgerzaken


Functie

Als meewerkend diensthoofd burgerzaken geef je enerzijds leiding aan de medewerkers van de dienst burgerzaken en anderzijds werk je actief mee op de dienst. Je zorgt ervoor dat de burgers op een klantvriendelijke manier verder worden geholpen en stelt hen in staat te voldoen aan de wettelijke en reglementaire administratieve voorschriften die op hun van toepassing zijn als inwoner van de gemeente Wellen. Ten slotte heb je oog voor dienst overschrijdende samenwerking.

Is dit dé uitdaging die je zoekt? Solliciteer dan als volgt:

- Je kandidatuur (motivatiebrief, curriculum vita en kopie van je diploma) bezorg je via e-mail aan personeel@wellen.be of per post aan personeelsdienst Wellen, Dorpsstraat 25 3830 Wellen. Vermeld op je cv of in je motivatiebrief duidelijk de relevante ervaring voor deze functie.

- Je kandidatuur moet uiterlijk in ons bezit zijn 19 mei 2024 .

- Onvolledige of laattijdige kandidaturen worden niet aanvaard.

Jouw profiel

Diploma en ervaring

- Houder zijn van het volgende diploma dat toegang geeft tot niveau Bv, contractueel : houder zijn van een bachelordiploma ofwel een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs.

- Relevante beroepservaring, ofwel in de kennis van specifieke regelgeving (burgerlijke stand, bevolking, begraafplaatsen, vreemdelingenwetgeving, ...) ofwel in de kennis van algemene managementtechnieken.

Kennis van:

- Elementaire kennis van de algemene regelgeving (onder algemene regelgeving wordt verstaan de basisregelgeving die op de totale organisatie van toepassing is zoals het decreet lokaal bestuur en wetgeving openbaarheid van bestuur)

- Basiskennis van de organisatie (overzicht van de verschillende diensten en hun bevoegdheden)

- GrondigekennisvandeNederlandsetaal(gesprokenen geschreven)

- Kennis van specifieke regelgeving (burgerlijke stand, bevolking, begraafplaatsen, vreemdelingenwetgeving,….), eventueel te verwerven in de uitoefening van de functie

- Kennisvanalgemene managementtechnieken, eventueel te verwerven in de uitoefening van de functie

Technische competenties:

- Grondige kennis van algemene ICT (word, excel, outlook, windows, …)

- Basiskennis van specifieke software (aan te leren tijdens de uitoefening van de functie)

  • Beslissingen van de regering, de verkozenen, ... toepassen rekening houdend met de lokale context en belangen
    De uit te voeren projecten bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Verslagen van vergaderingen opstellen
    De besluiten verspreiden

Aanbod

- Jij werkt graag in een organisatie met ambitie.

- Je krijgt een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.

- Je wordt bezoldigd volgens salarisschaal B1-B3 (geïndexeerd bruto maandloon van min. 2940,85 € en maximum 4955,26 €). Aantoonbare relevante ervaring uit de privésector kan je tot 10 jaar meenemen.

- Je geniet van extralegale voordelen: aanvullend pensioen, maaltijdcheques (7,50 €), fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering.

- Je werkt binnen een uurrooster met glij- en stamtijden en je hebt een aantrekkelijke vakantieregeling.

- We leggen een wervingsreserve aan voor deze functie van één jaar.

Solliciteren

Meynen Leen
012/670716
personeel@wellen.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht