Job 4 van 43


Report this listing

Solliciteren



Medewerker onthaal & administratie - Regio Brugge


Voor onze klant te Brugge zijn we op zoek naar iemand die:

· houdt van afwisseling?

· graag nieuwe mensen ontmoet en een warm onthaal biedt?

· sterk is in administratieve taken?

· graag een belangrijke sleutelfiguur is binnen een organisatie?


Je krijgt de kans om jouw administratieve vaardigheden te benutten en verder te ontwikkelen in een dynamische en collegiale omgeving.


Wat zijn je taken?

· het ontvangen en begeleiden van bezoekers en klanten aan het onthaal

· het afhandelen van inkomende telefoongesprekken en e-mails

· het uitvoeren van schriftelijke, mondelinge en digitale administratie

· het ondersteunen bij diverse administratieve taken en dossiers

· het zorgen voor een vlotte interpersoonlijke communicatie tussen klanten, collega’s, …


Wat vragen wij?

· een vriendelijke en professionele houding, met een sterke focus op onthaal ervaring

· ervaring in de juridische sector

· ervaring met e-registratie en administratieve taken

· goede communicatieve vaardigheden in Nederlands

· je bent nauwkeurig, discreet, klantgericht & stressbestending, flexibel

· je kan vlot overweg met de courante informaticatoepassingen zoals Office


Wat bieden wij jou?

• een aantrekkelijk salaris aangevuld met extra’s eigen aan de sector zoals maaltijdcheques, aanvullend pensioenplan, hospitalisatieverzekering, vakantiegeld, eindejaarspremie en verplaatsingsvergoeding

• voltijds contract van onbepaalde

• een aangename omgeving waar persoonlijke ontwikkeling wordt aangemoedigd

• vlot bereikbaar met openbaar vervoer vanuit Brugge


Ben je enthousiast en wil je meer te weten komen over deze functie?

Solliciteer dan snel. Ik maak graag vrijblijvend kennis met je!


Neem contact op via WhatsApp op (0478) 27 16 26 of stuur een mailtje met jouw CV & motivatie naar karl@futuresolutions.be

Solliciteren