Klaar voor een uitdaging bij de snelst groeiende huisdierenverzekeraar van Europa? Lees dan snel verder! Met succesvolle kantoren van Figo in Nederland en Duitsland zijn we sedert 2 jaar ook gestart om onze huisdierenverzekering Figo op de kaart te zetten in België. We zien dat de Belgische markt, met meer dan 4 miljoen huisdiereigenaars, klaar is voor een nieuwe aanbieder van ziekteverzekeringen voor huisdieren. Wat ga je doen? Samen met je collega's van de afdeling Customer Care zorg je ervoor dat klanten fan worden en blijven. Je blinkt uit in telefonisch klantencontact. Daarnaast ligt je focus ook op het behouden van bestaande klanten en het aantrekken van nieuwe klanten. Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden op een rijtje:
het beantwoorden van vragen van klanten binnen de Service Levels via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, social media, chat)
gebruik van jouw (vak-)kennis uit de dierenbranche om aangiftes te beoordelen
het beoordelen van nieuwe aanvragen voor onze verzekeringen
het naar aanleiding van klantencontact up-to-date houden van klantgegevens
herkennen van verkoopsignalen en deze omzetten in kansen ondersteunen van jouw collega's van Customer Care en andere afdelingen binnen Figo met jouw kennis
Wie ben jij? Jij begrijpt snel de behoeften van een klant en weet deze te vertalen naar commerciële kansen. Samen met je collega's van de afdeling Customer Care zorg je ervoor dat klanten fan worden en blijven. Je blinkt uit in telefonisch klantencontact. Daarnaast ligt je focus ook op het behouden van bestaande klanten en het aantrekken van nieuwe klanten. Wat wij vragen Om in deze toffe, centrale functie succesvol te kunnen zijn neem je, behalve een grote passie voor huisdieren, het volgende mee:
je beheerst de Franse taal uitstekend, Vlaams is jouw tweede taal. Zowel in woord als geschreven. Ook kan jij je goed redden in het Engels
je hebt aantoonbaar grote affiniteit met huisdieren
daarnaast ben je alert op nieuwe kansen en ontwikkelingen in jouw werkveld en ben je proactief, commercieel, resultaatgericht en natuurlijk klantgericht
heb je ervaring opgedaan door stage of werk in de dierenkliniek? Dan is dat zeker een plus
je bent flexibel inzetbaar en vindt het leuk om vaak te switchen tussen verschillende werkzaamheden en taken
je hebt aantoonbare ervaring met telefonisch klantcontact
je bent bereid om eventuele, voor de sector noodzakelijke opleidingen te volgen
je hebt maximaal 45 minuten reistijd van huis naar Hasselt i.v.m. werken op ons kantoor
samenwerken in een team geeft jou energie
tot slot, ben je niet allergisch voor honden, in verband met onze kantoorhonden
Vanaf € 2.400 per maand Wat je van ons kunt verwachten Bij Figo vind je een werkomgeving waar een jong team vol enthousiasme bouwt aan ons merk en de organisatie. De sfeer past bij die van een start-up; vol energie om te groeien. Verder bieden wij jou:
een marktconform salaris
20 wettelijke vakantiedagen en 9 ADV-dagen op basis van te veel gewerkte uren ten opzichte van PC307
8% vakantiegeld
13e maand volgens PC307
een goede pensioenregeling
reiskostenvergoeding
een hospitalisatieverzekering
ECO- Cheques
laptop en koptelefoon in bruikleen
korting op je huisdierenverzekering bij Figo
jaarlijks €100,- huisdierbudget
jaarlijks opleidingsbudget om jezelf verder te ontwikkelen in jouw functie
gezamenlijke lunch en vers fruit op kantoor
leuke borrels, personeelsuitjes etc.
een gezellig internationaal team van mensen én kantoorhonden!