Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer (M/V/X)


Functie

EXTRA SHOP is een groeiend familiebedrijf. De groep heeft momenteel 43 verkooppunten in België.

Onze 450 medewerkers werken in een aangename werkomgeving en dragen bij aan een goede klantenservice.

Om ons HR-team aan te vullen, zijn we op zoek naar een payroll officer.

PAYROLL OFFICER (M/V/X)

Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de verwerking en administratieve afhandeling van de lonen.

Hiervoor sluit je je aan bij een fantastisch team van 5 personen:
• Een dynamische administratief assistent
• Een vastberaden preventieadviseur
• Een spraakzame HR Officer
• Een HR-manager die dicht bij haar team staat
• Jezelf; een unieke Payroll Officer

Jouw taken:

• Berekenen van lonen in samenwerking met ons sociaal secretariaat (SD Worx)
• Verwerking van prestaties en afwezigheden in het tijdregistratiesysteem (Protime)
• Aanpassing van gegevens: persoonlijke gegevens, salarissen, overplaatsingen, loopbaanonderbrekingen
• Opvolging van wettelijke verplichtingen: aangiften, sociale documenten, enz.
• Melding en opvolging van arbeidsongevallen
• Contact met verschillende diensten: collega's van verschillende afdelingen, zoals verkoop, kantoor en logistiek, evenals externe partners
• Analyse van KPI-resultaten

Je bent eXtra:

• Je hebt het eXtra DNA en ademt onze waarden: respect en empathie, authenticiteit, duurzaamheid, enthousiasme, betrokkenheid en teamgeest.
• Je bent georganiseerd, zelfstandig en kunt onafhankelijk werken.
• Je hebt een sterke interesse in personeelsbeheer en menselijk contact.
• Je hebt relevante ervaring in een soortgelijke functie (minimum 3 jaar).
• Je kunt je zowel in het Frans als in het Nederlands uitdrukken.
• Je ziet onverwachte situaties als uitdagingen en bent oplossingsgericht.

Jouw profiel

Je bent eXtra:


• Je hebt het eXtra DNA en ademt onze waarden: respect en empathie, authenticiteit, duurzaamheid, enthousiasme, betrokkenheid en teamgeest.
• Je bent georganiseerd, zelfstandig en kunt onafhankelijk werken.
• Je hebt een sterke interesse in personeelsbeheer en menselijk contact.
• Je hebt relevante ervaring in een soortgelijke functie (minimum 3 jaar).
• Je kunt je zowel in het Frans als in het Nederlands uitdrukken.
• Je ziet onverwachte situaties als uitdagingen en bent oplossingsgericht.

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

Wat kan eXtra jou bieden?

We verwelkomen je graag in onze grote familie!
We vertrouwen op jouw talenten en zullen samen groeien.

De voordelen van eXtra:

• Een familiale en dynamische omgeving die initiatieven aanmoedigt.
• Een grondige opleiding: je start vanaf dag één met een uitgebreide training, waarbij je alle taken en verantwoordelijkheden leert kennen.
• Menselijk contact: je hebt elke dag contact met medewerkers van alle afdelingen van Extra. Je wordt gewaardeerd door iedereen omdat je praktische oplossingen biedt.
• Een moderne, open en ruime werkplek.
• Een gemakkelijk bereikbare werklocatie (E17 afrit Zwevegem).
Naast een competitief salaris geniet je van extralegale voordelen:
• Maaltijdcheques
• Ecocheques
• Hospitalisatieverzekering
• Groepsverzekering
• Korting voor het personeel in al onze winkels
• 12 ADV-dagen per jaar

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht