Functie
Vast Contract - Regio Evergem
#support #voip #telecom
Onze partner is op zoek naar een Support Engineer om hun IT team te versterken. Dit gerenommeerd dienstverlenend bedrijf is gelegen in
Evergem
en biedt oplossingen in telefonie (VoIP). Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!
Jobomschrijving
Als Support Engineer ben je het verantwoordelijk voor de
technische ondersteuning van de B2B gebruikers
m.b.t. informatica- en telecomtoepassingen. Je zoekt daarbij naar gepaste
oplossingen
en zorgt voor de nodige
implementatie
. Verder ondersteun je de installatiedienst door
configuraties en installaties voor te bereiden
.
Jouw profiel
Als Support Engineer ben je in het bezit van een
IT opleiding
aangevuld met een
eerste support ervaring
in telecom. Je hebt tevens een goede kennis van
Azure Active Directory, MS365, TCP/IP, firewall, routing, switching
,… Kennis of ervaring in VoIP is een pluspunt. Daarnaast ben je communicatief vaardig in het
Nederlands
en
Engels
. Je werkt
organisatorisch
,
precies
en
methodisch
. Tot slot bijt je je graag vast in diepere IT problemen om oplossingen te bekomen.
Aanbod
Als Support Engineer mag je rekenen op uitgebreide
trainingen
en
opleidingen
om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een
competitieve verloning
met een
uitgebreid pakket aan extralegale voordelen
. Tot slot kom je terecht in een dynamische omgeving en kan je werken in
glijdende uren
en krijg je de mogelijkheid tot
telewerken
.
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be.