Job 4 van 5


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Expert - Bijstandsverlener


Functie

Wij zoeken collega’s om vanuit onze kantoren in Brussel onze klanten wereldwijd te helpen in moeilijke situaties. Je bent hun contactpersoon om hun auto-, huis- en/of reisproblemen in binnen- en buitenland op te lossen : je organiseert bijvoorbeeld pechverhelping, vervangwagens of andere mobiliteitsoplossingen; je regelt medische bijstand in het binnen- en/of buitenland en je helpt een veilige terugkeer naar huis te organiseren; je zorgt ervoor dat problemen aan het huis opgelost geraken door bijvoorbeeld een elektricien of slotenmaker te regelen.
Je hebt uiteraard heel veel telefonische en andere contacten met zowel klanten, onze verschillende dienstverleners (garages, takeldiensten, taxibedrijven, hotels, ziekenhuizen….. ) als andere collega’s (dokters en verplegers, collega’s die voor trein- en/of vliegtuigtickets zorgen).
Eens je een beetje ingewerkt bent, rekenen we ook op jou om samen met ons processen en procedures te verbeteren, nieuwe digitale oplossingen uit te werken, de praktische implementatie van nieuwe producten en klanten mee te regelen.

Jouw profiel

Enthousiasme en motivatie om een boeiende job te leren
• Geduld, empathie, en stressbestendigheid
• Vermogen om snel situaties te analyseren en een oplossing voor te stellen
• Heel goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
• Je bent bereid om in een variabel uurrooster te werken (maandag – zondag)
• Natuurlijke voorkeur voor teamwork
• Uitstekende talenkennis van het Nederlands of van Frans
• Heel vlot PC gebruik.

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)

Aanbod

Een gevarieerde en uitdagende job
• Toffe collega’s, een joviale, ongedwongen sfeer en een multiculturele omgeving
• Een uitgebreide opleiding om stap per stap alle producten en procedures te leren kennen
• Mogelijkheid om mee te werken aan procesverbeteringen en projecten
• Uitstekende work-life balans (32u per week – variabel uurrooster en mogelijkheid tot thuiswerk)
• Contract van bepaalde duur (met optie vast)
• Aantrekkelijk salaris en aanvullende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, terugbetaling woon-werk verkeer, …)
• Werkplek die vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht