Als aankoper bij Euro Shop heb je verschillende verantwoordelijkheden:
Je bent verantwoordelijk voor de hele process flow
Je onderhandelt de bestaande contracten met de leveranciers en sluit nieuwe af
Je zal de verkoop van je producten en de voorraad(rotatie) beheren en opvolgen in het ERP systeem
Je beheert de administratieve opvolging van je producten en controleert nauwkeurig de bestellingen, prijzen, leveringstermijnen, backorders, etc...
Je hebt inspraak in de uitwerking van folders en promoties en zet je eigen producten in de kijker
Je zoekt (inter)nationaal naar nieuwe producten om het assortiment aantrekkelijk te houden en bezoekt jaarlijks verschillende keren de andere filialen
Je behaalde een bachelor- of masterdiploma binnen een economisch georiënteerde opleiding
Je hebt een sterke kennis van Excel en werkte reeds met een ERP systeem
Een commerciële en analytische ingesteldheid typeert jou
Je bent leergierig, flexibel en gemotiveerd om te groeien als aankoper
Vrienden omschrijven je als een hands-on teamplayer en je overlegt graag met collega's
Een aantrekkelijk competitief salarispakket aangevuld met diverse voordelen
Personeelskorting bij persoonlijke aankopen
Een grondige interne opleiding in de winkel om de producten, klanten en tendensen te leren kennen
Uit eigen initiatief en ambitie krijg je meer productgroepen toegewezen en kan je groeien binnen de functie
Werken in een stabiele en financieel gezonde familiale omgeving met een vlakke bedrijfscultuur
Een dynamisch ervaren team met ruimte voor het uitwerken van eigen ideeën
Jasmine Velghe
051272572
jasmine.velghe@euroshop.be