Etion
brengt mensen met positieve veranderkracht samen. Waarden-gedreven ondernemers die verder dan morgen kijken. Die volop ervaringen en kennis met elkaar willen delen.
Ze vinden bij ons inspiratie, ontmoeten elkaar in activiteiten en groepen en vormen een community waar ze écht zichzelf kunnen zijn. In een warme en aanstekelijke Etion sfeer, soms rebels en creatief, maar altijd vol vertrouwen.
En om dat alles nog beter te doen, zijn we op zoek naar jou:
𝐌𝐚𝐚𝐤 𝐡𝐞𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐜𝐡𝐢𝐥 𝐚𝐥𝐬 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭(𝐞) 𝐋𝐞𝐝𝐞𝐧𝐛𝐞𝐡𝐞𝐞𝐫
𝐖𝐚𝐚𝐫 𝐠𝐚 𝐣𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫?
- Met passie en nauwkeurigheid zorg je voor de
ondersteuning van onze regio-teams
. - Je
beheert de ledendatabank
en je houdt deze samen met je collega's up-to-date - Je bent het
aanspreekpunt voor de praktische organisatie van ledenactiviteiten
, je helpt met de inschrijvingen, het versturen van de evaluaties, opmaken van badges,… - Je
zorgt
voor een
correcte facturatie
en de opvolging ervan - Je bent de vriendelijke stem
aan de telefoon
die onze
leden te woord staat
bij vragen over onze activiteiten of zijn/haar lidmaatschap
𝐖𝐚𝐚𝐫 𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫?
- Je hebt een
diploma
dat jou de juiste Officemanagement skills opleverde
of de ervaring
die ons het belang daarvan doet vergeten. - Je bent een rasecht
organisatietalent
, je werkt
zelfstandig en bent nauwkeurig - Je bent
klantgericht
en hebt
commerciële flair - Excel en Word
hebben geen geheimen voor je - Je hebt ervaring met
CRM
-systemen en gebruikt die vlot in je dagelijks werk.
Wat bieden we jou?
· Een
afwisselende, verbindende job
waar er plaats is om
jezelf
te
zijn
en
jezelf
te
ontplooien.
·
Vaste samenwerkingsdag
op maandag in Wilrijk en verder een goede
work-life balance
door
thuiswerk
,
flexibele arbeidsuren
,
interessante vakantieregeling
.
- Een
competitief salaris
met daarbovenop een ruim pakket
extra-legale voordelen
: van groeps- en hospitalisatieverzekering tot cafetariaplan en leuke teambuildings.
Interesse?
Stuur dan zo snel mogelijk je cv met een korte motivatie naar Annelies Smetryns, , Sneeuwbeslaan 20, 2610 Wilrijk of 0496/
Leer ons wat beter kennen via
Solliciteren