Job 12 van 18


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Bouw mee aan de groei van onze mensen en organisatie!

Bij Europ Assistance draait alles rond mensen en niet alleen voor onze klanten maar ook voor onze medewerkers. Om ons HR team verder uit te bouwen, zijn we op zoek naar een dynamische en veelzijdige HR Officer die zich volledig inzet voor een vlekkeloze personeelsadministratie en mee wil bouwen aan een performant HR team.

Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor mensen? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving

Als HR Officer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze 280 collega’s en zorg je in de eerste plaats voor een vlotte en correcte opvolging van alle HR-administratie. Daarnaast rekenen we ook op jou om onze processen verder te automatiseren en te optimaliseren. Jouw takenpakket is dus heel gevarieerd en omvat onder andere:

  • Je verzorgt de administratieve onboarding van nieuwe medewerkers, van contractondertekening tot eerste werkdag.
  • Je verwerkt de HR administratie, beheert het tijdsregistratiesysteem en beantwoordt HR-gerelateerde vragen van collega's.
  • Je staat in voor de volledige opvolging van de opleidingen, van aanvraag tot rapportage en beheert eveneens onze opleidingstool.
  • Je werkt actief mee aan de implementatie en de verdere uitrol van onze HR-tools.
  • Je ondersteunt bij procesoptimalisaties binnen HR.
Profiel
  • Je hebt een Bachelor diploma en minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige HR- functie.
  • Je beschikt over een goede kennis van personeelsadministratie en een basiskennis van sociale wetgeving.
  • Je bent vlot tweetalig (Nederlands/Frans) en praat bovendien behoorlijk Engels.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office, werkt vlot met verschillende HR-tools en hebt ervaring met implementatie & optimalisatie van HR tools.
  • Je werkt nauwkeurig, bent hands-on en denkt oplossingsgericht.
  • Je bent proactief, flexibel en kan zelfstandig werken.
  • Discretie en integriteit zijn voor jou vanzelfsprekend.
Aanbod Mogelijkheid tot thuiswerken: 2 dagen Groepsverzekering Maaltijdcheques Individuele hospitalisatieverzekering Eco Cheque Thuiswerk

Werken bij Europ Assistance, dat is meer dan werken alleen. Dat is plezier hebben, mensen bijstaan in nood, samenwerken met collega’s en zoveel meer.

Bij Europ Assistance, al meer dan 60 jaar, zetten we sterk in op het welzijn en de ontwikkeling van onze medewerkers. Wij bieden:

  • Een boeiende en afwisselende job waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt, omringd door leuke collega's in een open en collegiale sfeer.
  • Een uitstekende work-life balance met een 37-uren werkweek, 38 verlofdagen, glijdend uurrooster en de mogelijkheid om 50% van thuis te werken.
  • Een competitief salarispakket met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, thuiswerkvergoeding, hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Een werkplek op toplocatie: recht tegenover het Centraal Station in Brussel, perfect bereikbaar met het openbaar vervoer.

Ben jij klaar om je talenten in te zetten bij een organisatie die zorg draagt voor mensen?

Solliciteer vandaag nog en maak samen met ons het verschil!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht