Job 1 van 3


Report this listing

Solliciteren



Syndicus / beheerder gebouwen / dossierbeheerder / Property Manager


Functie

Ben je op zoek naar een afwisselende job in het vastgoed? Sta je sterk in je schoenen en wil je deel uitmaken van een enthousiast, gemotiveerd team? Dan is de job van syndicus misschien iets voor jou!

  • Je staat als syndicus in voor het beheer van de algemene delen en hebt dagelijks contact met zowel eigenaars als leveranciers.
  • Je bereidt de jaarlijkse vergaderingen voor en zit die voor. Je volgt de besproken punten op en je staat in nauw contact met de raad van medeëigendom.
  • Je vraagt offertes op bij verschillende leveranciers en zorgt voor een snelle en stipte opvolging van de werkzaamheden.
  • Als dossierbeheerder volg je het volledig dossier van het gebouw van A – Z op en ben je het aanspreekpunt bij problemen.
  • Je zorgt voor een degelijke en snelle feedback met de eigenaars en volgt de leveranciers stipt op.

Jouw profiel

  • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.
  • Enige ervaring als syndicus is een pluspunt
  • Je bent administratief sterk en kan vlot overweg met de computer.
  • Je bent stressbestendig en proactief .
  • Je hebt een hands-on mentaliteit .
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Je bent menselijk georiënteerd .
  • Je hebt een drive waarbij je bereid bent om voor die " extra mile " te gaan.
  • Je hebt een echte ADDitude, je hecht belang aan toegevoegde waarde .
  • Je bent integer , authentiek, empatisch en resultaatgericht.
  • Je brengt positieve energie.
  • Je hebt een collegiale werkhouding.
  • Je hebt een verzorgd voorkomen, orde en netheid vind je belangrijk.
  • Je houdt van uitdagingen en je bent sterk gemotiveerd .
  • Je bezit een goede portie commerciële vaardigheden .
  • Je bezit een grote portie verantwoordelijkheidzin en wil altijd het beste voor jouw klanten.
  • Je kan goed luisteren en analyseren.
  • Je bent welbespraakt .
  • De technische, juridische en financiële haalbaarheid van een project evalueren en bestuderen
  • Maatregelen nemen ten gevolge van klachten of problemen (geschillen, inningen, ...)
  • De voorbereiding van de werkzaamheden aansturen
    De bedrijven, aannemers, ... selecteren
  • Onderhoudscontracten van het vastgoedpatrimonium beheren en opvolgen
  • Budgetten opvolgen
    De boekhoudkundige, juridische, fiscale, ... documenten invullen
  • Verzekeringsovereenkomsten (actualiseren, verbintenis en opdracht tot betaling, ...) en schadegevallen (verklaring, berekening, terugbetaling, ...) opvolgen en beheren
  • Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom
  • Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom met moeilijkheden
  • Algemene vergaderingen van mede-eigenaars organiseren
    Beslissingen en uitvoering van het reglement van mede-eigendom opvolgen
  • De werken tot de oplevering opvolgen en controleren
  • De onderhoudswerkzaamheden, renovatie, sanering, bouw of inrichting van het vastgoedpatrimonium vaststellen en plannen

Aanbod

  • 8 kantoren op toplocaties aan de kust – van gevestigde waardes tot spiksplinternieuw.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, groepsverzekering, ...
  • Je werkt van 9.00 - 12.30 uur en 13.30 - 17.30 uur ook op zaterdag. Vrije dagen: woensdag, zondag en feestdagen
  • Regelmatige teamactiviteiten
  • Een gemotiveerd team vol toffe collega’s waarin menselijkheid en vertrouwen centraal staat!

Solliciteren

Debrycke Virginie
058/51.92.95
virginie@servimosyndic.be

Solliciteren