Om onze internationale groei te bestendigen, investeren we continu in de toekomst van Dumaplast, en in die van onze medewerkers.
Ben jij een gemotiveerde starter of doorgewinterd expert?
Binnen Dumaplast bieden we jou een carrière in een dynamisch en internationaal kader.
Administratief Assistent Aankoop (parttime)
Taken en verantwoordelijkheden
Een greep uit jouw takenpakket:
- Je staat in voor de controle van de facturatie
- Maandelijks maak je diverse rapporten op zoals verbruik/afval
- Je staat in voor het plaatsen allerlei operationele bestellingen
- Je biedt administratieve ondersteuning aan de technische dienst
- Je volgt zaken zoals groenonderhoud, onderhoudsploeg, frisdrankautomaten nauwkeurig op
- Je staat in voor de opvolging van het containerpark
- Je bent het aanspreekpunt voor herstellingen van kleine toestellen
Jouw profiel
- Je kan zelfstandig werken en hebt een probleemoplossend denkvermogen
- Je bent gemotiveerd en enthousiast
- Je bent op zoek naar een halftijdse functie
- Je hebt kennis van MS Office en van Navision
- Je spreekt uitstekend Nederlands
Wat bieden wij jou aan?
- Een halftijdse job (4/5e of een fulltime bespreekbaar)
- Loon naar ervaring, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering
- Een dynamische werkomgeving
Solliciteren