Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Medewerker medisch secretariaat Huisartsenpraktijk Monty


Functie

Wij zijn een groeiende multidisciplinaire praktijk op zoek naar ondersteuning voor ons onthaal wegens toenemende drukte.

Je staat in voor de volgende taken:

  • Telefoons en e-mails beantwoorden

  • Agendabeheer

  • Patiënten ontvangen

  • Medische dossiers beheren en vervolledigen

  • Algemeen secretariaatswerk

  • Afspraken maken met verschillende zorgverleners

  • Algemene boekhoudkundige taken

  • Opvangen van de dagelijkse kleine problemen die zich stellen

Jouw profiel

  • Je volgde een opleiding medisch secretariaat, verpleegkunde of je hebt aantoonbare relevante ervaring in een praktijk.

  • Kennis hebben van office (Word en Excel)

  • Kennis van medisch dossier Careconnect is een meerwaarde, maar geen vereiste.

  • Goede kennis van Nederlands, basiskennis van Engels en Frans is een vereist.

  • Je bent communicatief sterk en legt de nodige efficiëntie en discretie aan de dag.

  • Je bent klantvriendelijk en stressbestendig.

  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • Medische handelingen factureren en de betaling innen
    Aangifte doen van de medische handelingen bij de sociale zekerheidsinstellingen, ziekenfondsen, ...
  • Aanbestedingsdossiers opvolgen (uitgifte van officiële bekendmakingen, opvolging van kandidaturen, ...)
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • Medisch-administratieve informatie verzamelen over de dienstverlening van de organisatie
    De conformiteit van de gecodeerde gegevens controleren
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Verslagen van operaties of medische handelingen invoeren en de lay-out verzorgen
    De verslagen doorsturen naar personen met zorgbehoefte, artsen, ...
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Toezicht houden op het aanzicht, de netheid en de hygiëne van de gemeenschappelijke ruimtes, lokalen en uitrusting
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De wachtdienstregeling doorgeven aan de politie, lokale pers, ...
  • Verrichtingen uitvoeren voor het boekhoudkundig en budgetbeheer van de organisatie

Aanbod

Een tewerkstelling van 25 uur per week met een vast contract van onbepaalde duur. Je werkt volgens een vast weekschema in de voormiddag (en maandag ook in de namiddag). Uitbreiding van het uurschema is bespreekbaar in de toekomst. Verloning volgens geschikt barema, maaltijdcheques en kilometervergoeding.

Solliciteren

Bo Bracke
03/248.43.34
bo@praktijkmonty.be

Solliciteren