Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Supply Chain Officer - aankoper


Functie

Ben jij op zoek naar een afwisselende job met veel contacten?

Ben jij administratief heel sterk en ben jij sterk in plannen?

Dan zou dit wel eesn de juiste job voor jou kunnen zijn.

Als aankoper bewaak jij de voorraad in de verschillende magazijnen door

bestellingen te plaatsen en op te volgen bij externe en interne productie-eenheden.

Wat zijn jouw taken:

- Je bent de schakel tussen de klanten, productie, leveranciers, transporteurs, co-packers en andere logistieke dienstverleners.

- Stockbeheer:

- Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van het transport en zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt

- Correct creëren en aanpassen van artikelen, aankoopprijzen,¿ in SAP.

- Leeggoedregistratie: registreren en opvolgen van + en ¿ saldi

- Tijdig planning opstellen voor onze co-packer, bulkproducten bestellen, opvolgen en transport organiseren

- Stalenleveringen verzorgen van onze verschillende sites naar onze prospecten.

Bedrijfsprofiel:

Een internationale speler in bake-off bakkerijproducten, met een familiale werksfeer

Jouw profiel

- Je bent in het bezit van een bachelordiploma in een bedrijfseconomische richting of je hebt een gelijkwaardige ervaring

- Heb je ervaring in de logistiek en de voeding is dit een sterk pluspunt

- Je hebt kennis Excel, Outlook en eventueel van SAP

- Je spreek vlott Nederlands, Engels en Frans

- Heb je daarnaast ook wat kennis van het Duits is dit zeker een pluspunt

- Je bent zeer nauwkeurig en punctueel

- Je bent analytisch sterk, denk in oplossingen en je bent contactvaardig

Je komt terecht in een groeienede onderneming waar samenwerken hoog in het vaandel staat Naast een marktconform loon hen je recht op maaltijd- en ecocheques. Je werkt 40 uur per week waardoor je op jaarbasis 12 extra dagen verlof opbouwd. Na de inwerkperiode is 2 dagen thuiswerk een mogelijkheid.

  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen

Aanbod

Je komt terecht in een groeienede onderneming waar samenwerken hoog in het vaandel staat

Naast een marktconform loon hen je recht op maaltijd- en ecocheques.

Je werkt 40 uur per week waardoor je op jaarbasis 12 extra dagen verlof opbouwd.

Na de inwerkperiode is 2 dagen thuiswerk een mogelijkheid.

Solliciteren