Job 1 van 5


Report this listing

Solliciteren



IT support engineer


Voor onze klant zijn wij op zoek naar een End-User Support Engineer ter vervanging van de huidige medewerker die het bedrijf binnenkort zal verlaten. De bedoeling is dat de nieuwe persoon zo snel mogelijk kan opstarten om een vlotte overdracht te garanderen.


Omgeving en team

  • Het bedrijf telt ongeveer 85 gebruikers wereldwijd.
  • Het IT-team bestaat uit ongeveer 4 à 5 personen.
  • De omgeving is sterk gebaseerd op Microsoft-technologieën, met een goed uitgerolde securityomgeving binnen het Microsoft-ecosysteem.


Functie-inhoud

De opdracht richt zich voornamelijk op first- en second-line support.

  • Ongeveer 75 à 80% van de tickets zijn end-user support gerelateerd.
  • Taken omvatten ook het preppen van laptops, systeembeheer en algemene IT-ondersteuning.
  • Kennisdomeinen: M365, Identity & Access Management, en Intune.


Profielvereisten

  • Medior profiel (geen junior).
  • Talen: Nederlands en Engels.
  • Beschikbaarheid: onmiddellijke inzetbaarheid gewenst.


Opdrachtparameters

  • Duur: 6 tot 8 maanden
  • Locatie: 5 dagen onsite, waarvan 1 dag remote mogelijk.


Samenvatting

  • We zoeken een ervaren en zelfstandige End-User Support Engineer die operationeel snel inzetbaar is binnen een internationale Microsoft-omgeving. De nadruk ligt op praktische end-user support, gecombineerd met kennis van moderne Microsoft-beheertools en security.


Ben jij de kandidaat die we zoeken?

Solliciteer dan zeker zodat ik je kan contacteren ;)

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht