Job 18 van 20


Report this listing

Solliciteren



Adjunct van het diensthoofd Bureau Transfer Dienst Vreemdelingenzaken


Functie

DVZ is op zoek naar versterking. We zoeken niet zomaar versterking, maar iemand die net als wij graag de mens centraal stelt. Iemand die op het terrein de dagelijkse werking in goede banen leidt en het beste uit zijn of haar team naar boven haalt .

Adjunct van het diensthoofd Bureau Transfer

Bureau Transfer versterkt de werking van de centra en organiseert verschillende vervoersopdrachten van onder meer vreemdelingen, kaderleden en belangrijke poststukken.

Als adjunct organiseer, plan en coördineer jij de werkzaamheden van de dienst in overleg met het diensthoofd. Jij stuurt een team van veiligheidsassistenten-teamleiders en veiligheidsmedewerker-chauffeurs aan. Jij geeft duidelijke instructies en richtlijnen en garandeert zo de continuïteit en kwaliteit van onze dienst.

Wij willen vervoersopdrachten zo efficiënt, veilig en humaan mogelijk uitvoeren. Daarvoor rekenen wij op jouw advies en ondersteuning zowel op organisatorisch, inhoudelijk, administratief als beleidsmatig vlak.

Je zet onze organisatie op punt. Zo steek je regelmatig de koppen samen met de teamleiders, vertaal je de actieplannen naar werkprocessen en koppel je terug naar het diensthoofd.

Als coach motiveer en evalueer je de persoonlijke groei van medewerkers. Je geeft raad en daad aan jouw team. Zowel intern als extern ben je het centrale aanspreekpunt en bouw je vervolgens een sterk netwerk uit.

Je neemt ook enkele administratieve taken voor jouw rekening. Zo beheer je de afwezigheden en verloven van de medewerkers en waar nodig stel je werkschema’s van vervoersopdrachten op.

Je bent samen met de andere adjuncten beurtelings van wacht (ongeveer één keer per maand gedurende een week en afhankelijk van het aantal attachés). Dit houdt in dat je 24/24 uur bereikbaar en beschikbaar bent voor de problemen die zich kunnen stellen.

Jouw profiel

Aanstellingsvoorwaarden

Als je geslaagd bent voor deze selectie, moet je – om benoemd te worden – op de aanstellingsdatum:

  • Belg zijn
  • de burgerlijke en politieke rechten genieten
  • een gedrag hebben dat in overeenstemming is met de eisen van de beoogde betrekking
  • medisch geschikt zijn. Dit houdt in dat je zal onderzocht worden door een arbeidsgeneesheer. Je kan enkel in dienst treden als je medisch geschikt wordt verklaard.

Deelnemingsvoorwaarden

  • Je hebt een diploma van master (of gelijkwaardig).
  • Je hebt min. 2 jaar ervaring in domein leidinggeven/management.
  • Een goede kennis van de tweede landstaal en andere talen is een meerwaarde.

Een volledige beschrijving van de deelnemingsvoorwaarden en het functieprofiel kan je terugvinden in de functiebeschrijving.

  • Een rapport van de acties opstellen
    Corrigerende maatregelen en een verbeteringstraject voorstellen

Aanbod

Je wordt aangeworven als attaché/adjunct (niveau A2) met de bijhorende weddeschaal NA21.

Loon

Minimum aanvangswedde: € 52.792,61 (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Via de kan je je bruto- en nettoloon berekenen door een aantal vragen te beantwoorden.

Premies

Als adjunct heb je recht op een wachttoelage ( . Afhankelijk van de standplaats waarin je terecht komt, kunnen er bijkomende premies toegekend worden.

Voordelen

We bieden jou een boeiende job met impact op mens en maatschappij, met tal van voordelen:

  • Goede balans tussen werk en privé
    • glijdende werkuren in een 38-uren week
    • 26 dagen verlof + 12 compensatiedagen (bij een voltijdse tewerkstelling)
    • bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden
    • uitgebreid (te volgen tijdens de werkuren)
    • uitgebreide
  • Financiële voordelen
    • voordelige hospitalisatieverzekering
    • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
    • mogelijkheid om maaltijdcheques te krijgen
    • mogelijkheid om een fietsvergoeding te krijgen
    • voordelen en interessante aanbiedingen via
    • allerlei sociale voordelen
    • beschikken over een laptop en tussenkomst in de gsm-kosten

Ontdek alle informatie (extra premies en toelagen, ...) en voordelen over werken bij de federale overheid op de .

Solliciteren

Jente DE BONDT
02/488.97.05
SelRec-DVZOE@ibz.fgov.be

Solliciteren