Job 19 van 20


Report this listing

Solliciteren



Adjunct van de directeur gesloten centra Steenokkerzeel Dienst Vreemdelingenzaken (wervingsreserve)


Functie

DVZ is op zoek naar versterking. We zoeken niet zomaar versterking, maar iemand die net als wij graag de mens centraal stelt. Iemand die op het terrein de dagelijkse werking in goede banen leidt en het beste uit zijn of haar team naar boven haalt .

Adjunct van de centrumdirecteur

Als adjunct van de centrumdirecteur zal je verantwoordelijk zijn voor een beleidsdomein waarin je je gaandeweg ook meer in zal kunnen verdiepen. Zo zal je als adjunct ofwel verantwoordelijke zijn voor het logistieke aspect of het personeelsbeleid.

Kwaliteit en veiligheid zijn de grootste prioriteiten binnen de centra van DVZ. Je zet alle beschikbare budgettaire, menselijke en materiële middelen zo efficiënt mogelijk in. Enerzijds sta je in voor de dagelijkse aansturing van je diensten, zorg je voor een goede taakverdeling en werk je procedures- en werkprocessen uit. Je neemt ook deel aan allerlei vergaderingen, deelt jouw expertise, rapporteert en maakt de nodige analyses. Anderzijds ben jij ook een geknipte coach en motivator voor je medewerkers.

Indien je verantwoordelijk bent voor het logistieke luik, voorzie je in de logistieke behoeften van het centrum om een kwaliteitsvolle opvang en een maximale bescherming van het personeel en de bewoners na te streven.

Kan je goed jongleren met cijfers? Dan heb je een troef, want het is jouw taak om jaarlijks nieuwe gemotiveerde en onderbouwde budgetvoorstellen te doen met het oog op de vooropgestelde KPI’s. Ook het efficiënt beheer van de budgettaire middelen en het voorbereiden, opvolgen en controleren van lange- en kortetermijncontracten met externe firma’s vallen onder jouw takenpakket.

Daarnaast beheer je ook de infrastructuur (met inbegrip van de veiligheid) en organiseer je regelmatige overlegvergaderingen met de Regie der Gebouwen of andere partners.

Indien je verantwoordelijk bent voor het luik personeelsbeleid en –beheer, dan ondersteun je de centrumdirecteur bij het inzetten, sturen, evalueren, motiveren en ontwikkelen van de medewerkers om de operationele doelstellingen van het centrum te verzekeren.

Je helpt mee met het opstellen van het personeelsplan, werkt mee aan een coherent personeelsbeleid , bepaalt mee de aanwervingsnoden , brengt de opleidingsnoden en de organisatie van interne en externe opleidingen in kaart, evalueert medewerkers en tot slot ondersteun je de centrumdirecteur bij overleg en onderhandelingen met de representatieve vakorganisaties.

Kortom als adjunct van de directeur heb je een gevarieerd takenpakket waarbij je je verschillende competenties kan benutten of extra kan ontwikkelen.

Samen met de andere directieleden zal je beurtelings van wacht (minimum 1 week op de 4, in samenspraak met de andere leden van de centrumdirectie) zijn. Dit houdt in dat je tijdens de kantooruren aanwezig bent in het centrum en je 24/24 uur bereikbaar en beschikbaar bent om ter plaatste problemen op te lossen en dringende beslissingen te nemen.

Jouw profiel

Aanstellingsvoorwaarden

Als je geslaagd bent voor deze selectie, moet je – om benoemd te worden – op de aanstellingsdatum:

  • Belg zijn
  • de burgerlijke en politieke rechten genieten
  • een gedrag hebben dat in overeenstemming is met de eisen van de beoogde betrekking
  • medisch geschikt zijn. Dit houdt in dat je zal onderzocht worden door een arbeidsgeneesheer. Je kan enkel in dienst treden als je medisch geschikt wordt verklaard.

Deelnemingsvoorwaarden

  • Je hebt een diploma van master (of gelijkwaardig).
  • Je hebt min. 2 jaar ervaring in domein leidinggeven/management.
  • Een goede kennis van de tweede landstaal en andere talen is een meerwaarde.

Een volledige beschrijving van de deelnemingsvoorwaarden en het functieprofiel kan je terugvinden in de functiebeschrijving.

  • Een rapport van de acties opstellen
    Corrigerende maatregelen en een verbeteringstraject voorstellen

Aanbod

Je wordt aangeworven als attaché/adjunct (niveau A2) met de bijhorende weddeschaal NA21.

Loon

Minimum aanvangswedde: € 52.792,61 (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Via de kan je je bruto- en nettoloon berekenen door een aantal vragen te beantwoorden.

Premies

Als adjunct heb je recht op een wachttoelage ( . Afhankelijk van de standplaats waarin je terecht komt, kunnen er bijkomende premies toegekend worden.

Voordelen

We bieden jou een boeiende job met impact op mens en maatschappij, met tal van voordelen:

  • Goede balans tussen werk en privé
    • glijdende werkuren in een 38-uren week
    • 26 dagen verlof + 12 compensatiedagen (bij een voltijdse tewerkstelling)
    • bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden
    • uitgebreid (te volgen tijdens de werkuren)
    • uitgebreide
  • Financiële voordelen
    • voordelige hospitalisatieverzekering
    • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
    • mogelijkheid om maaltijdcheques te krijgen
    • mogelijkheid om een fietsvergoeding te krijgen
    • voordelen en interessante aanbiedingen via
    • allerlei sociale voordelen
    • beschikken over een laptop en tussenkomst in de gsm-kosten

Ontdek alle informatie (extra premies en toelagen, ...) en voordelen over werken bij de federale overheid op de .

Solliciteren

Jente DE BONDT
02/488.97.05
SelRec-DVZOE@ibz.fgov.be

Solliciteren