Je maakt deel uit van de marketingafdeling binnen een ambitieuze, groeiende en dynamische bedrijfsomgeving op groepsniveau met activiteiten binnen de bouwsector en industrie.
Je krijgt de challenge van een zeer gevarieerde MarCom rol waarbij je betrokken wordt bij een brede waaier aan marketing en communicatie aspecten. Je bent concreet verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitwerking van alle marketing activiteiten voor:
Samen met de Marketing Manager sta je mee in voor de operationele uitvoering van de marketing- en salesstrategie. Als Marketing & Communicatie Specialist heb je diverse boeiende en afwisselende verantwoordelijkheden. Je bent actief betrokken bij het opzetten en uitvoeren van de marketing & communicatie activiteiten ter ondersteuning van het commerciële beleid. Hiervoor organiseer je periodieke overlegmomenten met de commerciële directie waarbij de korte- en lange termijndoelstellingen bepaald worden.
Concreet heb je te maken met alle aspecten van off- en online marketing en communicatie: technische documentatie, drukwerk, direct marketing, branding, pers & pr, point-of-sales inrichting, beurzen, events, infoavonden, websites, online marketing, seo, sea, contentcreatie, lead generation, marketing automation.
Je bewaakt mee de huisstijl, de inhoud en de kwaliteit van alle communicatie en dit in lijn met de corporate identities.
Je staat in voor de ontwikkeling en uitvoering van concrete campagnes: van contentcreatie op de websites, ontwikkeling van e-mailings tot ontwerp en planning van social media posts. Je weet met jouw creativiteit, klantgerichtheid en kritische noot de verschillende campagnes uit te voeren en te bewaken. Je doet aan contentcreatie en optimalisatie.
Je coördineert je projecten in samenwerking met je collega’s en diverse externe partners.
Wij zijn op zoek naar een hands-on marketeer. Enkele jaren ervaring is een pluspunt. Een ondernemende en enthousiaste professional die zijn gading vindt in 360° implementatie.
Je bent planmatig en gestructureerd, met een sterk oog voor detail. Je bent iemand met een goede zelforganisatie en weet deadlines te respecteren.
Je bent een aangename teamplayer die intern en extern constructieve samenwerkingsrelaties opzet.
Je bent flexibel in jouw denken en je houdt ervan om zaken vast te pakken en te verbeteren.
Ervaring met onderstaande tools- en systemen is een plus:
Bachelor- of masteropleiding (marketing, communicatie, talen).
Moedertaal Nederlands of Frans.
Je hebt kennis van online marketing.
Uitstekende communicator, zowel mondeling als schriftelijk.
Gevoel voor vormgeving/grafische opmaak.