Als administratief medewerker heb je een zeer gevarieerd takenpakket:
In eerste instantie zal je ondersteuning bieden waar nodig aan het huidige administratieve team:
- behandelen van telefoon- en mailverkeer en je zorgt ervoor dat alles bij de juiste persoon terechtkomt
- bestellen allerhande materialen
- opvolgen wagenpark (onderhoud, keuring, …)
- algemene ondersteuning bieden aan kantoorwerkzaamheden
Daarnaast zal je worden ingezet om administratieve- en boekhoudkundige taken te verzorgen van de Denoo Group en dochterondernemingen:
- inboeken aankoop- en verkoopfacturen, invoeren bankverrichtingen, opvolgen crediteuren- en debiteurenbalans (incl. aanmaningen)
- opvolgen orderadministratie & opmaken verkoopfacturen
- betalingsopdrachten voorbereiden
- verzendingen voorbereiden
- je bent bereid je sporadisch te verplaatsen naar Zele
- je hebt kennis van boekhouding
- je bent punctueel, ordelijk en nauwkeurig
- je hebt cijfermatig inzicht
- je bent communicatief
- je kan je vlot uitdrukken in het Engels en behelpen met het Frans
- je hebt een goede kennis van Office programma’s
- je kan zelfstandig werken
- een deeltijds contract (3/5de of 4/5de)
- een gevarieerde job met voldoende uitdaging en toffe collega's
- een marktconforme verloning
- hospitalisatieverzekering
- maaltijdcheques
Personeelsdienst
093953811
jobs@denoo.com