Deceuninck is wereldwijd actief in het ontwerp en de ontwikkeling van profielen voor ramen en deuren, dakranden, terrassen en gevelbekleding, en interieurtoepassingen. We opereren in meer dan 90 landen en hebben meer dan 3.900 medewerkers. Bij Deceuninck bouwen we aan een duurzame toekomst voor onze klanten en medewerkers!
Bij Deceuninck geloven we in de kracht van verbinding en welzijn. We willen dat iedereen die ons bedrijf binnenstapt, zich welkom en gewaardeerd voelt.
We zijn op zoek naar een Workplace & Happiness Officer die ervoor zorgt dat onze warme en professionele bedrijfscultuur ook daadwerkelijk geleefd wordt én uitgestraald.
Deze persoon zal een rol spelen in het warm verwelkomen van al onze stakeholders (collega’s, bezoekers, klanten, bestuurders...), het garanderen van de orde en netheid en hij/zij zal optimalisaties initiëren voor het gehele onthaalproces én de jaarlijkse activiteiten mee helpen ondersteunen (voor klanten én collega’s).
Dit worden jouw hoofdverantwoordelijkheden:
Als Workplace & Happiness Officer ben jij de spil in het dagelijks functioneren van ons kantoor in Hooglede. Je hebt een breed takenpakket dat varieert van klantcontact, administratieve ondersteuning, het opvolgen van welzijnsinitiatieven, tot het bewaken van de orde en netheid in ons gebouw. Je rapporteert aan de HR Manager België.
- Aanspreekpunt voor welzijnsinitiatieven voor werknemers: Je draagt bij aan een positieve en ondersteunende werkomgeving door het aanspreekpunt te zijn voor welzijnsinitiatieven, en activiteiten/evenementen te coördineren die bestemd zijn voor onze werknemers, zoals het Sintfeest, Summerdrink, Pensioenvieringen en initiatieven ter ondersteuning van een beter Welzijn.
- Het verwelkomen en assisteren van bezoekers, klanten en sollicitanten: Je zorgt voor een warme en positieve eerste indruk aan ons onthaal, wat bijdraagt aan een gastvrije en professionele omgeving en een basis vormt voor customer intimacy.
- Afhandelen van inkomende telefoongesprekken en e-mails.
- Coördineren van vergaderingen en evenementen: Inclusief catering en faciliteiten, evenals reizen en reis gerelateerde activiteiten.
- Toezicht houden op de netheid, orde van de showroom/kantoor/parking en onze visuele uitstraling via o.a. banners/vlaggen.
- Coördineren van klantenbezoeken: Plannen, info verzamelen, zalen reserveren, gids zoeken, catering organiseren, ‘goodie bags’ beheren en klaarmaken, materiaal voor rondleiding beheren, headsets opladen/reinigen, hesjes en brillen klaarleggen/opruimen, aanmelding begeleiden.
- (Administratieve) ondersteuning bij vergaderingen van verschillende overlegorganen, afdelingen en voorbereidingen van personeelsactiviteiten voor Marketing, Sales en HR
- Je challenged onze collega’s op onze waarde Top Performance, zodat deze te allen tijde uitgedragen wordt naar onze bezoekers (stakeholders) toe.
Wie zoeken we?
- Bij voorkeur een bachelor of minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol met een breed administratief of klantgericht takenpakket.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands; kennis van Engels en Frans is een must.
- Proactieve en servicegerichte houding met oog voor detail.
- Goede organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken tegelijk te beheren.
- Sterke interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om effectief te communiceren op verschillende niveaus binnen de organisatie.
- Vertrouwd met MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Wat bieden we aan?
- Je maakt deel uit van een internationale en beursgenoteerde onderneming en je komt terecht in een dynamische en collegiale omgeving.
- Als Workplace & Happiness Officer heb je een cruciale rol in onze organisatie.
- Een analytische en uitdagende functie met veel ruimte voor autonomie en persoonlijke ontwikkeling.
- Een aantrekkelijke, competitieve verloning met extralegale voordelen zoals, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, 12 ADV dagen, …
- We ontzorgen onze medewerkers en dat staat voor aandacht voor well-being, strijkdienst, flexibiliteit in werkuren, werken in een filevrije omgeving. Je kan ook je collega’s op een aangename manier beter leren kennen op tal van activiteiten, zoals het Sintfeest, Summer - en afterwork drink, …
- Een bedrijf waar de waarden Trust, Top Performance en Empowerment elke dag centraal staan.
Interesse? Solliciteren kan via volgende link: https://www.deceuninck.be/nlbe/vacatures
Vragen? Contacteer Fleur Deprez +32 473 91 44 53 of mail naar fleur.deprez@deceuninck.com
Solliciteren