Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Digital Marketeer


Functie

Als digital marketeer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, uitvoeren en evalueren van digitale marketingstrategieën die aansluiten bij de doelstellingen van het bedrijf. Je definieert en vertaalt de bedrijfsidentiteit en het werkgeversmerk met als doel leads te genereren en zo de groei van het bedrijf te stimuleren.

  • Interne diensten adviseren en technisch ondersteunen bij hun communicatieacties
  • De communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...)
  • Schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten uitwerken
  • Publicrelationsacties, informatieverspreiding en promotieacties opzetten
  • Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen
  • Een partnernetwerk uitbouwen
    Informatie over de sector, reglementeringen, technische informatie en mediaverslaggeving opvolgen
  • De inhoud van een website beheren
  • De kwaliteit van de verspreide informatie controleren
  • De logistieke uitvoering van communicatieacties, -producten en -dragers plannen (verspreiding, expositie, distributie, …)

Aanbod

  • Corporate Identity uitbouwen en bewaken: Je ontwikkelt een duidelijke en consistente bedrijfsidentiteit die onze waarden, visie en missie weerspiegelt. Je zorgt ervoor dat deze identiteit consistent wordt toegepast in alle aspecten van onze communicatie en branding.
  • Employer branding uitzetten en uitrollen: Je ontwikkelt en implementeert strategieën om ons werkgeversmerk te versterken en onze positie als aantrekkelijke werkgever te verbeteren. Dit omvat het creëren van boeiende content en het organiseren van evenementen.
  • Social media posts verzorgen en uitrollen: Je beheert onze aanwezigheid op sociale media platforms en ontwikkelt boeiende content om onze doelgroep te bereiken en te betrekken. Je analyseert de resultaten van sociale media campagnes en past de strategieën aan om de betrokkenheid en het bereik te vergroten.
  • Je ontwikkelt strategieën en campagnes om leads te genereren en de verkooppijplijn van het bedrijf te voeden. Dit omvat het identificeren van potentiële klanten, het ontwikkelen van gepersonaliseerd marketingmateriaal en het opzetten van lead nurturing programma's.
  • Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en implementeren van strategieën om gekwalificeerde sollicitanten aan te trekken voor openstaande posities binnen het bedrijf. Dit omvat het gebruik van diverse kanalen en methoden om potentiële kandidaten te identificeren en hen aan te moedigen om te solliciteren.

Solliciteren

Yves Van Den Driessche
092333330
jobs@debugged.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht