Heb jij een hart voor customer service, een klantgerichte instelling en spreek je vlot je talen?
Bij DOMO zoeken we een Customer Service & Product Support Medewerker die onze klanten telefonisch en per mail verder helpt. Van het beantwoorden van vragen over onze producten tot het bieden van oplossingen bij defecten en de status van bestellingen nakijken - jij zorgt ervoor dat onze klant zijn dag verder zet met een glimlach!
Een dag op het werk
Als Customer Service & Product Support Medewerker ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
Kortom: dankzij jouw klantgerichte aanpak en productkennis, draag je bij aan onze sterke reputatie!
Waarom DOMO Elektro?
Bij DOMO Elektro word je deel van een dynamisch en ambitieus team. Jij krijgt de kans om impact te maken binnen een sterk bedrijf én in een sector die voortdurend in beweging is.
Klaar om jouw creatieve talent en communicatieve vaardigheden in te zetten voor een uitdagende rol? Solliciteer vandaag nog en maak deel uit van ons team!
Stuur je CV en motivatie naar tine@linea2000.be. We kijken uit naar jouw verhaal!
Wat verwachten we van jou?
Extra pluspunt? Heb je reeds ervaring als customer service medewerker? Dan heb je een streepje voor!
Wat bieden wij jou?
Je wordt onderdeel van een dynamisch en internationaal bedrijf waar constante productinnovatie en een open werkcultuur centraal staan.
Je krijgt de kans om écht impact te maken in een job met veel afwisseling, verantwoordelijkheden en vrijheid.
We stimuleren jouw ontwikkeling met opleidingen en trainingen om je skills verder te boosten.
Aanbod:
Ben je op zoek naar een uitdagende job en hecht je belang aan een collegiale en familiale werksfeer? Join our team en laat van je horen!