Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Coördinator GROEN


Functie

B? De Wroeter z? n we al meer dan 40 jaar actief in sociale tewerkstelling, zorg en opleiding. We bieden kansen aan meer dan 300 getalenteerde mensen die weinig of geen kansen kr? gen op de reguliere arbeidsmarkt.
Het hoofdkantoor van onze organisatie is in Kortessem, met extra vestigingen in Hasselt, Alken en Borgloon.
We hebben een erkenning als maatwerkbedr? f en als dagcentrum. De activiteiten variëren van groenonderhoud, ambachtel? ke productie, bio-tuinbouw, horeca tot (enclave)opdrachten voor bedr?ven.
De afdeling ‘GROEN’ situeert zich binnen het Maatwerkbedr? f De Wroeter en is gespecialiseerd in drie domeinen groenonderhoud: bos-, heide- en natuurbeheer, openbaar groen- en landschapsbeheer. We werken in opdracht van verschillende openbare besturen, organisaties en bedr?ven.
De uitvalsbasis is het hoofdkantoor in Kortessem.


Jobomschrijving

Als coördinator van de afdeling ‘GROEN’ sta je in voor de operationele werking van deze afdeling. Dit betreft de korte- en langere term? nplanning van de werkzaamheden, de commerciële en financiële opvolging.
Je geeft leiding aan 12 begeleiders en 60 medewerkers. Dagel?ks stuur je 9 ploegen aan, elk met een team van 1 begeleider en 5 medewerkers die werken op het terrein uitvoeren.
Je rapporteert aan de coördinator werk. Je werkt nauw samen met twee assistent-coördinatoren, de ondersteunende diensten en met de verantwoordel?ke van de andere afdelingen.
Je bouwt een netwerk uit en je onderhoudt netwerkcontacten.
Je signaleert de mogel?kheden in het verwerven van nieuwe ‘GROEN’ opdrachten.
Je volgt de aanbestedingen van verschillende overheden op en je staat in voor het opmaken van de offertes

Jouw profiel

Managementskills: je hebt ervaring in leidinggeven aan een groot team
(+/- 70 personen) en je bent sterk in organiseren.
Je beschikt over de nodige kennis en kunde inzake natuur- en openbaar
groenbeheer en landschapswerken.
Je bent een sterke communicator.
Je beschikt over de nodige digitale vaardigheden i.f.v. een efficiënte
administratieve werkorganisatie.
Je bent commercieel ingesteld.
Werken in een sociaal-economische context is voor jou een meerwaarde.
Je hebt minimum een bachelor diploma

Aanbod

Een boeiende job in een duurzame en dynamische werkomgeving, waarbij zinvolle
arbeid en arbeidsvreugde centraal staat. We geven jouw kansen om te groeien en
er is ruimte voor eigen initiatief.
Voltijds bediendecontract van 38 uur/week - onbepaalde duur
Werkuren: maandag t.e.m. vrijdag van 8.00 tot 16.30 uur –
12 adv dagen + 20 verlofdagen + leeftijdsverlof
Verloning volgens PC327
Maaltijdcheques: 6,87 euro/dag
Extra jaarlijkse premie: € 601,28 euro per jaar
Hospitalisatieverzekering (na 1 jaar dienst)
Laptop
Gsm
Fietsvergoeding: 0,24 euro/km

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht